سفارش تبلیغ
صبا ویژن




در این دنیای بزرگ دست به هر چیزی که بزنیم باید فرهنگ استفاده از آن را بدانیم. باید فرهنگ رانندگی داشته باشیم تا در خیابانهای شهر مشکلی برای خود و دیگران بوجود نیاوریم. باید فرهنگ مطالعه را بدانیم تا از خواندن کتابها لذت ببریم. باید فرهنگ داشته باشیم تا شخصیت اجتماعی پیدا کنیم و ... .
دنیای کامپیوتر هم به نوبه ی خودش دارای فرهنگ است! فرهنگ کار با سیستم عامل، فرهنگ استفاده از اینترنت، فرهنگ بازی کردن و ... .
لینوکس هم از این قاعده مستثنا نیست و برای خودش فرهنگ مشخصی دارد : " فرهنگ اپن سورس".
برای اینکه بعنوان یک کاربر لینوکس وارد دنیای پویای اپن سورس شویم باید فاکتورهای خاصی را رعایت کنیم تا هم خودمان لذت ببریم و هم دیگران را از آن بی بهره نگذاریم و حتی مانع آنها نباشیم.
اما چگونه؟
یک کاربر لینوکس میداند که برای رسیدن به هدفش مسیر راحتی پیش رویش نیست.
یک کاربر لینوکس پیوند ناگسستنی با صفحه ی جستجوی گوگل دارد.
کاربران لینوکسی هیچگاه از جستجو خسته نمیشوند چون میدانند که حتما به نتیجه میرسند!
کاربران لینوکسی دنیای قشنگی را برای خودشان بوجود آورده اند! دنیایی بر مبنای تعامل اطلاعاتی و پیشرفت دسته جمعی. این دنیای زیبا در قالب انجمن های اینترنتی و گروههای محلی و بومی به حیات خودش ادامه میدهد.
کاربران لینوکسی از حل مشکلاتی که برایشان بوجود می آید لذت میبرند. آنها سعی میکنند که با استفاده از دانسته های خود و رفیق شفیقشان (گوگل) به حل مسئله ی بوجود آمده بپردازند و بعد تجربه ی بدست آمده را با دیگران به اشتراک بگذارند.
لینوکسی ها ایمان دارند که هر وقت به مشکلی برخورد کردند فردی برای کمک وجود دارد و وظیفه ی خود میدانند که به سوالهای مطرح شده توسط دیگران تا جایی که میتوانند پاسخ دهند.
انتخاب لینوکس یک حرکت نژاد پرستانه نیست!

مهاجرت به لینوکس به معنای نفی قابلیتهای ویندوز نیست.
لینوکس برای کسانی که از کامپیوتر فقط فیلم دیدن ، بازی کردن و چت کردن را میدانند جز ظاهر جدید نسبت به ویندوز چیز دیگری به ارمغان نمی آورد.
لینوکس دنیای انتخابهاست.
برای کسانی که حس کنجکاوی آنها با سر و کله زدن با ویندوز ارضا نمیشود، لینوکس راضی کننده است.
لینوکس فقط یک سیستم عامل نیست!‌ لینوکس بستری است برای آشنایی با دنیای متفاوتی در جهان رایانه :‌ "دنیای اپن سورس". دنیایی پر از ایده ها و ابزارهای بکر و فوق العاده.
ابزارهای اپن سورس هر روز در حال پیشرفتند و برای دسترسی به آنها نیاز به واسطی بنام لینوکس است.
دنیای اپن سورس دنیای اشتراک ایده هاست. پیشرفت و پیشرفت و پیشرفت!
لینوکسی ها از درجا زدن متنفرند و از اینروست که لینوکس را انتخاب کرده اند. لینوکسی ها نمیتوانند منتظر شرکتهای تجاری بمانند تا روزی نسخه ی جدیدی از یک نرم افزار مورد نیاز را منتشر کنند و البته آن نرم افزار همانی نباشد که آنها منتظرش بودند. لینوکسیها دوست ندارندفقط یک مصرف کننده باشند آنها دوست دارند تا آنجا که در وسعشان هست به تیم توسعه ی نرم افزارهای مورد علاقه شان کمک کنند و همیشه منتظر نرم افزاری باشند که متناسب با نیازهای آنها طراحی شده است.
جستجو، اشتراک و تلاش زیاد از ویژگیهای یک کاربر لینوکسی است.
انتخاب لینوکس مانند بازکردن قفل دریست که ما را با دنیای جدیدی آشنا میکند. پس لینوکس را انتخاب کنید تا به بی نهایت برسید!

هنوز با لینوکس احساس غریبی میکنید؟ لطفا کلیک کنید!

دوست دارید بیشتر در مورد لینوکس بدونید؟ حتما کلیک کنید!

دوست دارید وارد یک اجتماع لینوکسی بشید؟ گروه لینوکس قم منتظر شماست.





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)