سفارش تبلیغ
صبا ویژن




سلام

بنا به در خواست دوستان کلاس Asp.net قرار بود لینک دانلود فیلم های کلاس از طریق وبلاگ در اختیار دوستان قرار بگیره که متاسفانه به علت حجم بالای این فایل ها، این امکان فراهم نشد. ضمن عذر خواهی، کسانی که قبل از تعطیلات دانشگاه مایل به دریافت فیلم ها هستند می توانند روزهای سه شنبه تا پنج شنبه از ساعت 14-9 به مسئول برگزاری کلاس ها مراجعه کنند. (ساختمان شماره 3)

همچنین به دلیل مشابه، قرار دادن اسلایدهای کلاس #c ممکن نشد. دوستان برای دریافت این اسلایدها نیز می توانند در روزها و ساعات تعیین شده مراجعه نمایند.


سلام،

ابتدا ولادت امیر مومنان و ایام مبارک رجب رو به همه دوستان تبریک عرض میکنیم.

به اطلاع عزیزانی که در کلاس #C شرکت کرده اند میرساند که جلسه جبرانی فردا پنج شنبه همان ساعت در ساختمان شماره 3 برگزار خواهد شد.

همچنین ضمن عذرخواهی از دوستان شرکت کننده در کلاس شبکه به دلیل تشکیل نشدن جلسه روز دوشنبه، جلسه بعدی این دوره هم روز شنبه ساعت 8 الی 11:30 برگزار خواهد شد.


قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون MATLAB

با سلام

به اطلاع کلیه افرادی که در روز شنبه، در آزمون MATLAB شرکت کرده و پروژه های خود را به استاد دانش‏ ارایه کرده اند، می رسانیم که روز سه شنبه 25 تیر 1387 در جلسه ای که گروه رباتیک به منظور آشنایی این افراد با کار در گروه در نظر گرفته است، شرکت فرمایند.

زمان جلسه: سه شنبه 25/4/87 ساعت 10 صبح

مکان جلسه: ساختمان شماره 3 کلاس 302


قابل توجه کلیه دانشجویان طرح تجمیع و سنتی

طبق مصوبه شورای فناوری و رایانه دانشگاه مورخ 11/4/87 مدارک دوره ICDL انجمن ها و بسیج جهت ارائه به دانشگاه معتبر نبوده و اسامی موسسات معتبر، دستورالعمل اجرایی به زودی در سایت دانشگاه اعلام خواهد گردید.

فناوری و رایانه دانشگاه                         

 

پی نوشت : توضیح بیشتر اینکه دلیل این تصمیم هم بخشنامه سازمان مرکزی عنوان شده که تاکید میکنه دانشجویان باید خارج از دانشگاه آموزش ببینند و بدین منظور نباید امکانات دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

بدین ترتیب، برگزاری دوره ی آموزشی ICDL از سوی انجمن علمی کامپیوتر منتفی است.


سلام
در زمان اعلام شده جهت ثبت نام کلاس های آموزش تخصصی کامپیوتر، خوشبختانه استقبال خوبی رو از دوستان شاهد بودیم و اکثر کلاس ها به حد نصاب لازم برای تشکیل شدن رسیدند. چنانکه مقرر شده بود، هم اکنون دوستان میتونند نام خودشون رو در دوره هایی که ثبت نام کرده بودند، جستجو کرده از زمان برگزاری کلاسشون مطلع بشن.

قبل از اون از دوستان میخواهیم به نکات زیر توجه داشته باشند:
1. به توضیحاتی که ابتدای برخی گروه ها آورده شده، دقت کنید.
2. تاریخ و ساعت دقیق شروع دوره ها در ابتدای هر گروه آمده است.
3. ساعت برگزاری دوره های C#.NET و شبکه با یک ساعت تغییر، گروه اول ساعت 11-8 و گروه دوم ساعت 14- 11 خواهد بود. (به منظور ایجاد امکان استفاده از سایت دانشگاه)
4. دوستانی که ثبت نام کرده اند اما نامشان در لیست ها نیست، در قسمت نظرات همین یادداشت، نام، نام خانوادگی و شماره فرم خود را به صورت خصوصی وارد نمایند تا قبل از شروع کلاس ها بررسی شود.
5. همه دوستان می بایست، جلسه اول کلاس، هزینه دوره را به طور کامل پرداخت کرده باشند.
6. دوستانی که طی هفته گذشته موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در زمان برگزاری کلاس ها و تا تکمیل ظرفیت خالی هر دوره نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

و اما نکات مندرج پشت فرم ثبت نام که دوستان با امضای برگه اون ها رو پذیرفته اند، مجددا توجه عزیزان رو به این نکات جلب می کنیم:
7. هنگام ثبت نام و انتخاب کلاس ها دقت نمایید. پس از شروع دوره ها امکان تغییر وجود ندارد و در صورت انصراف شهریه برگشت داده نمی شود.
8. تمام دوره ها تنها در صورتی که به حد نصاب لازم برسند، برگزار شده و در غیر این صورت هزینه پرداختی عودت داده می شود.
9. گروه بندی کلاس ها مستقیما توسط انجمن انجام شده و هر کس می بایست تنها در گروه مربط به خود شرکت کند.
10. تا پایان زمان دوره ها همه اطلاعات لازم، تغییرات احتمالی و ... در مورد کلاس ها فقط از طریق وبلاگ و سایت انجمن اعلام شده، تنها مرجع اطلاع رسانی مورد تایید انجمن خواهند بود.
11. شرکت کنندگان می بایست کلاس ها را به طور منظم شرکت نموده، حداکثر ساعات غیبت مجاز معادل 20 درصد کل طول هر دوره می باشد. در غیر این صورت از شرکت در ادامه دوره محروم خواهد شد.
12. در صورت اخلال در نظم کلاس، فرد خاطی با نظر استاد مربوطه از ادامه دوره محروم خواهد شد.
13. شرکت کنندگان می بایست در تمام طول دوره در محیط کلاس و دانشگاه شئونات اخلاقی و اسلامی را رعایت نمایند.


برای مشاهده لیست اسامی و گروه بندی کلاس ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ادامه مطلب...

تغییر ساعت امتحان

سلام

به اطلاع شرکت کنندگان در کلاس MATLAB  میرساند همانطوری که در جلسات کلاس اعلام شد در پایان این دوره آزمونی برگزار می شود و برگزیدگان این آزمون جواز عضویت در گروه روباتیک دانشگاه را کسب می نمایند
این آزمون در دو مرحله پروژه و آزمون کتبی که جمعاً بیست نمره دارند برگزار میشود .
بخش پروژه تشکیل شده از دو پروژه شش نمره ای و آزمون کتبی نیز هشت نمره دارد که جمعا بیست میشود.
توضیحات کامل مربوط به دو پروژه مذکور را می توانید از طریق لینک پائین همین اطلاعیه در یافت نمائید .

توجه: تاریخ امتحان کتبی روز شنبه تاریخ 22/4  از ساعت 14 به ساعت 10 صبح همان روز تغییر یافت .
تاریخ ارائه پروژه به استاد دانش نیز در همان روز ساعت 11 (بعد از امتحان کتبی ) می باشد .
مکان امتحان ساختمان شماره سه دانشگاه می باشد.

لازم به ذکر است  با توجه به محدودیتهائی که دانشگاه از نظر امکانات دارد ،  تعداد افرادی که جواز عضویت در گروه را کسب مینمایند محدود میباشد . لذا چنانچه تعداد افرادی که نمره قبولی کسب می نمایند از ظرفیت پذیرش گروه بیشتر باشد، اولویت با افرادی است که نمره بالاتری کسب کرده باشند .

 توضیحات مربوط به پروژه های MATLAB


سلام
قابل توجه متقاضیان شرکت در دوره ICDL
با اعلام مدیریت محترم فناوری دانشگاه، بخشنامه های قبلی در مورد نحوه آموزش مهارت های هفتگانه ICDL لغو شده، از این پس می بایست دانشجویان فقط تحت نظارت آموزشگاه های خاص که نام آنها به زودی از سوی دانشگاه اعلام خواهد شد آموزش دیده، در آزمون های داخلی که مستقیما توسط مدیریت آموزش و فناوری دانشگاه برگزار می شوند شرکت کنند که تا برگزاری جلسه شورای آموزشی و فناوری دانشگاه، هر گونه اقدامی منتفی و منتظر تصمیمات آن شورا خواهد بود.

در همین راستا، انجمن علمی کامپیوتر نیز درخواست خود را مبنی بر اجازه برگزاری دوره های آموزشی ICDL در محل دانشگاه تقدیم نموده که می بایست در همین شورا مورد بررسی قرار گرفته، در صورت موافقت این دوره در ایام تابستان برگزار خواهد شد.

اتفاقات آتی در این مورد به مرور از همین طریق به اطلاع دوستان خواهد رسید.

**همچنین به دوستانی که تصمیم دارند به صورت شخصی و از طریق آموزشگاه های آزاد اقدام به گذراندن این دوره نمایند توصیه می شود، تا زمان اعلام تصمیمات شورا صبر نموده از بروز مشکلات احتمالی برای خود جلوگیری نمایند!





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)