سفارش تبلیغ
صبا ویژن




سلام به همگی
وعده داده بودیم آخر هفته اطلاعات کاملی در مورد دوره های آموزشی تابستان 87 در اختیار دوستان قرار بدیم. الوعده وفا ...
با تلاش خوب دوستان در مجموعه انجمن، هماهنگی لازم با اساتید و برنامه ریزی تشکیل کلاس ها انجام شده که جهت اطلاع عزیزان به تفکیک در ذیل همین مطلب شرح داده میشه. لطفا دوستان به نکات مطرح شده به دقت توجه داشته باشند و اون ها رو رعایت کنند تا ضمن اینکه از بروز مشکل برای خودشون جلوگیری میشه به ما هم در برگزاری هرچه بهتر کلاس ها کمک کرده باشند...

زمان ثبت نام: در حین برگزاری تا تکمیل ظرفیت کلاس ها ادامه دارد.

و اما دوره های برنامه ریزی شده از سوی انجمن برای ایام تابستان به این شرح می باشند:

1. دوره آموزشی برنامه نویسی وب تحت ASP.NET
استاد دوره : آقای مهندس عواطف رستمی
طول مدت دوره : 30 ساعت
زمان برگزاری : شنبه و دوشنبه ساعت 14:30- 11:30
هزینه دوره : 8000 تومان
ظرفیت : حداکثر 30 نفر
شرایط شرکت : تنها دانشجویان ترم 6 و بالاتر می توانند در این دوره شرکت کنند.

2. دوره آموزشی مدیریت پایگاه داده ها در Microsoft SQL Server
استاد دوره : آقای مهندس عواطف رستمی
طول مدت دوره : 20 ساعت
زمان برگزاری : دوشنبه ساعت 12- 10
هزینه دوره : 6000 تومان
ظرفیت : حداکثر 30 نفر
شرایط شرکت : تنها دانشجویانی که درس پایگاه داده ها رو پاس کرده اند و یا با برنامه نویسی C#.NET آشنایی دارند می توانند در این دوره شرکت کنند.

3. دوره آموزشی برنامه نویسی C#.NET
استاد دوره : سرکار خانم داوود آبادی
طول مدت دوره : 50 ساعت
زمان برگزاری : شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 11- 8 و 14- 11
هزینه دوره : 15000 تومان
ظرفیت : حداکثر 60 نفر (دو گروه 30 نفری)
شرایط شرکت : تنها دانشجویان ترم 4 و بالاتر می توانند در این دوره شرکت کنند.

4. دوره آموزشی طراحی وب با PHP, MySQL
استاد دوره : آقای کریمی منش
طول مدت دوره : 30 ساعت
زمان برگزاری : یکشنبه و سه شنبه ساعت 14- 12
هزینه دوره : 6000 تومان
ظرفیت : حداکثر 60 نفر (دو گروه 30 نفری)
شرایط شرکت : متقاضیان باید درس برنامه سازی پیشرفته ++C را پاس کرده باشند.

5. دوره آموزشی شبکه کاربردی
استاد دوره : آقای قربانی
طول مدت دوره : 30 ساعت
زمان برگزاری : شنبه و دوشنبه ساعت 11:30- 8 
هزینه دوره : 7000 تومان
ظرفیت : حداکثر 60 نفر (دو گروه 30 نفری)

6. دوره آموزشی طراحی مقدماتی صفحات وب HTML, CSS, Java
استاد دوره : متعاقبا اعلام خواهد شد.
طول مدت دوره : 30 ساعت
زمان برگزاری : یکشنبه و سه شنبه ساعت 14- 12 و 12- 10
هزینه دوره : 6000 تومان
ظرفیت : حداکثر 60 نفر (دو گروه 30 نفری)

7. دوره آموزشی کاربری Linux Ubuntu
استاد دوره : آقای قدیر
طول مدت دوره : 15 ساعت
زمان برگزاری : یکشنبه و سه شنبه ساعت 10- 8
هزینه دوره : 2000 تومان
ظرفیت : حداکثر 30 نفر

8. دوره کوتاه مدت آموزش طراحی در Photoshop
استاد دوره : آقای شرعیات
طول مدت دوره : 15 ساعت
هزینه دوره : رایگان
ظرفیت : 10 نفر
شرایط شرکت : این دوره در راستای آموزش نیروی فعال مورد نیاز انجمن برگزار شده و شرکت کنندگان می بایست متعهد شوند، در زمان نیاز در اختیار انجمن باشند. ثبت از متقاضیان این دوره نیز همزمان با سایر دوره ها انجام شده، انجمن در انتخاب افراد شرکت کننده آزاد است.

 

نکات قابل توجه :
1. حد نصاب تشکیل کلاس برای هر دوره حداقل 20 نفر و حداکثر 30 نفر می باشد.
2. با توجه به محدودیت ظرفیت کلاس ها، اولویت شرکت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند و در صورت تکمیل ظرفیت قبل از پایان زمان اعلام شده برای نام نویسی، ثبت نام متوقف خواهد شد.
3. متقاضیان می بایست هزینه دوره ها را در هنگام ثبت نام پرداخت نموده در شرایط خاص تا قبل از شروع کلاس ها تسویه نمایند.
4. امکان تغییرات اندک در ساعات تشکیل کلاس ها با توجه به شرایط موجود در دانشگاه، نظرات و پیشنهادات دوستان و ... وجود دارد که در آن صورت حین ثبت نام یا از طریق وبلاگ به اطلاع خواهد رسید.
5. چنانکه قبلا عنوان شده بود، دوستانی که در طول ترم گذشته به نوعی در فعالیت های انجمن مشارکت داشته اند، می توانند از امتیازات در نظر گرفته شده بهره مند شوند که این امتیازات عبارتند از :
اول، از اونجایی که دوره ها با ظرفیت محدود برگزار میشه، این عزیزان شامل این محدودیت نبوده و برای شرکت در تمام دوره ها نسبت به سایرین دارای اولویت خواهند بود.
دوم، با توجه به گروه بندی انجام شده همه این عزیزان شامل تخفیف در هزینه، از قرار، اعضای فعال 100 درصد و اعضای نیمه فعال 50 درصد هزینه دوره خواهند شد.
ضمنا سایر عزیزانی که تاکنون امکان فعالیت آنها ایجاد نشده اینکه می توانند با اعلام آمادگی برای همکاری در فعالیت های تابستانی انجمن از این امتیازات بهره مند شوند!
6. تا پایان زمان دوره ها همه ی اطلاعات لازم، تغییرات احتمالی و ... در مورد کلاس ها فقط از طریق وبلاگ و سایت انجمن اعلام شده، تنها مرجع اطلاع رسانی مورد تایید انجمن خواهند بود.

زمان ثبت نام: در حین برگزاری تا تکمیل ظرفیت کلاس ها ادامه دارد.

مکان ثبت نام: ساختمان شماره 3 - به مسئولین برگزاری کلاس ها مراجعه کنید.


سلام
همانطور که قبلا به اطلاع دوستان رسیده بود، انجمن علمی کامپیوتر اقدام به برگزاری دوره های آموزش تخصصی کامپیوتر در ایام تابستان 1387 نموده است. در این مدت دوستان زیادی از جزییات برگزاری این دوره ها سوال می کردند که به روزهای آتی و از طریق وبلاگ موکول شده بود.

جهت اطلاع این عده از دوستان عرض کنم که تا الان با پیگیری های انجام شده از طرف انجمن برگزاری دوره های آموزشی ASP.NET / SQL Server / C#.NET / PHP, MySQL / HTML, CSS, Java / Linux / شبکه تقریبا قطعی شده که در خدمت اساتیدی چون خانم داود آبادی، مهندس عواطف رستمی، آقای کریمی منش و ... خواهیم بود. جزییات بیشتر در مورد زمان برگزاری، استاد، هزینه، شرایط شرکت در کلاس و طول مدت هر دوره به تفکیک پس از نهایی شدن، انشالله تا آخر هفته جاری از همین طریق به اطلاع دوستان خواهد رسید...

نکته قابل توجه دیگه اینکه در مدت ترم گذشته تعدادی از دوستان از نزدیک با انجمن همکاری داشتند و برای مشارکت در فعالیت های مجموعه وقت گذاشتند که وعده داده شده بود به نحو مقتضی و در فرصت مناسب از مزایای این همکاری ها برخوردار خواهند شد. زمان اون فرا رسیده که قسمتی از این تلاش ها از سوی انجمن جبران بشه ...
با تصمیم شورای مرکزی انجمن و با توجه به حجم فعالیت های انجام شده، این دوستان به دو گروه فعال و نیمه فعال تقسیم بندی شده و از امتیازات زیر بهره مند خواهند شد.
اول، از اونجایی که دوره ها با ظرفیت محدود برگزار میشه، این عزیزان شامل این محدودیت نبوده و برای شرکت در تمام دوره ها دارای اولویت خواهند بود.
دوم، با توجه به گروه بندی انجام شده همه این عزیزان شامل تخفیف در هزینه، از قرار، اعضای فعال 100 درصد و اعضای نیمه فعال 50 درصد هزینه دوره خواهند شد.
مژده به سایر عزیزانی که تاکنون امکان فعالیت آنها ایجاد نشده اینکه می تونند با اعلام آمادگی برای همکاری در فعالیت های تابستانی انجمن از این امتیازات بهره مند شوند!


نکته آخر اینکه ثبت نام متقاضیان شرکت در دوره ها هفته دوم تیرماه و در محل ساختمان شماره 3، اتاق کانون ها و انجمن ها انجام می شود.


سلام،

"دانشگاه برای آگاهی از کیفیت برگزاری کلاسهای رفع اشکال گروهی توسط استادان محترم و با هدف ارتقای کیفی آموزش، نیازمند اطلاع از نظرات شما دانشجویان است" پس بد نیست شما هم چند دقیقه ای وقت بگذارید و فرم نظرخواهی در مورد نحوه فعالیت آموزشی اساتید رو که به تازگی روی سایت دانشگاه قرار گرفته مورد عنایت قرار بدید تا ما دانشجویان سهم خودمون رو در رسیدن به این هدف پرداخته باشیم، بنشینیم به انتظار نتیجه و باقی امور رو به دست باکفایت آقایان بسپاریم، به این امید که در راستای این هدف ثابت قدم باشند ...

ورود به سیستم ارزشیابی اساتید دانشگاه

*در ضمن اون دوستی که میخواست قبل از امتحان از محل برگزاری با خبر بشه، بد نیست سری به این صفحه بزنید! امیدوارم بهتون کمک کنه ...


سلام
همانطور که وعده داده شده بود، با تلاش دوستانمون در واحد آموزش انجمن کامپیوتر، مجموعه کاملی از نمونه سوالات امتحانی سه ترم گذشته دانشگاه پیام نور گردآوری شده که با کیفیتی خوب و حجم مناسب جهت دانلود در اختیار دوستان قرار میگیره !
** فایل ها در قالب RAR فشرده شده تا برای دانلود آنها زمان کمتری صرف شود. برای خارج کردن فایل های دانلود شده از حالت فشرده می توانید از برنامه WinRAR استفاده کنید.
لازم میدونم از تمامی دوستانی که در تهیه و اسکن سوالات، آماده سازی و تایپ پاسخ ها و آماده سازی فایل ها برای قراردادن در وب با انجمن همکاری کردند کمال تشکر رو داشته باشم.

برای دسترسی به صفحه لیست نمونه سوالات به تفکیک درس و ترم تحصیلی روی لینک زیر کلیک کنید...


نمونه سوالات امتحانی سه ترم گذشته دانشگاه پیام نور (لینک اول)

(مهندسی کامپیوتر نرم افزار / علوم کامپیوتر / مهندسی فناوری اطلاعات)

نمونه سوالات امتحانی سه ترم گذشته دانشگاه پیام نور (لینک دوم)


برای تک تک دوستان آرزوی موفقیت داریم ...


سلام،

گمان میکنم کم و بیش همه دوستان از تغییر در برنامه امتحانات نیسمال دوم 87-86 باخبر باشند! متاسفانه به دلیل مشکلی که صفحه مربوط به برنامه امتحانات در سایت سازمان مرکزی داشت، در این مدت کمتر کسی تونسته بود به برنامه نهایی دسترسی پیدا کنه ...

خوشبختانه ظاهرا مشکل این صفحه برطرف شده و همه می تونند به برنامه کامل رشته های علوم پایه (سنتی) یا رشته های مهندسی (تجمیع) که به صورت فایل های PDF آماده شده دسترسی داشته باشند، البته چون حجم این فایل ها نسبتا زیاد هست، از طریق وبلاگ انجمن کامپیوتر این امکان ایجاد شده که عزیزان به صفحات مربوط به هر یک از رشته های زیرمجموعه فناوری اطلاعات به صورت جداگانه با حجم بسیار کمتر دسترسی داشته باشند!

مهندسی کامپیوتر-نرم افزار (سنتی)
مهندسی فناوری اطلاعات (سنتی)
علوم کامپیوتر (سنتی)

مهندسی کامپیوتر-نرم افزار (طرح تجمیع)
مهندسی فناوری اطلاعات (طرح تجمیع)
علوم کامپیوتر (طرح تجمیع)



به اطلاع دوستان میرساند، با تصویب شورای محترم فرهنگی دانشگاه، انجمن علمی کامپیوتر در ایام تابستان 1387 اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی کامپیوتر (برنامه نویسی، طراحی وب، شبکه، لینوکس و ...) در محل دانشگاه خواهد نمود.

اطلاعات دقیق تر درباره موضوع کلاس ها، اساتید، زمان و نحوه ثبت نام و برگزاری کلاس ها به زودی از همین طریق اعلام خواهد شد.

همچنین درباره دوره ی آموزشی ICDL به زودی اطلاعات لازم در وبلاگ درج می شود.

 


سلام

دوستان می تونند از طریق لینک زیر مجموعه تمرینات مدار الکتریکی، که یکی از بچه ها زحمت حلش رو کشیده، دریافت کنند. ضمنا از استاد افشارپور و این دوست عزیز که این جزوه رو در اختیار ما قرار دادند، کمال تشکر رو داریم ...

یه عذرخواهی هم بابت تاخیری که در قرار دادن این لینک به وجود اومد.


دانلود مجموعه تمرینات مدارهای الکتریکی (1.3 Mb)

دانلود مجموعه تمرینات مدارهای الکتریکی (لینک دوم - مستقیم)

دانلود مجموعه تمرینات مدارهای الکتریکی (لینک سوم - غیرمستقیم)

جزوه دوم (از سایت حامیان فناوری اطلاعات) :

دانلود مجموعه تمرینات مدارهای الکتریکی (لینک غیرمستقیم)
          (در صفحه باز شده روی کلید Download file کلیک کنید)

برای تک تک دوستان آرزوی موفقیت داریم ...


سلام

با تلاش دوستانمون در واحد آموزش انجمن، جزوه درس ساختمان داده ها در ++C آماده و برای استفاده دوستان در وبلاگ قرار داده می شود.

توضیح اینکه، این جزوه حاصل کلاس درس استاد عربشاهی در مرکز قم هست و در عین خلاصه بودن، تمام سرفصل های مهم کتاب رو در بر گرفته که به خصوص برای مرور نکات مهم قبل از امتحان به دوستان توصیه می شود.

برای دانلود این جزوه با حجم فقط 387 کیلوبایت می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

دانلود جزوه ساختمان داده ها در ++C

دانلود جزوه ساختمان داده ها در ++C  (لینک دوم)

برای تک تک دوستان آرزوی موفقیت داریم ...


سلام

خوب این روزهای آخر قبل از امتحانات، خدا رو شکر با تلاش دوستانمون در واحد آموزش انجمن، یکی دیگه از جزوه ها هم آماده شد تا در اختیار عزیزان قرار بگیره ...
جزوه ی حل منتخب تمرینات کتاب ساختمان های گسسته کلاس استاد عیسی آبادی رو به دوستان تقدیم میکنیم و امیدواریم که بتونه این روزهای آخر قبل از امتحانات به آمادگی هر چه بیشتر اونایی که این درس رو امتحان دارند کمک کنه!
ضمن تشکر فراوان از دوستانی که برای آماده سازی این جزوه وقت گذاشتند و زحمت کشیدند، لازم به ذکر هست که به منظور هرچه سریعتر آماده شدن، شکل ها دستی کشیده شده اند که در آینده ای نزدیک جزوه تکمیل و تصحیح خواهد شد...

دانلود جزوه حل تمرینات ساختمان های گسسته (لینک اول - غیرمستقیم)

دانلود جزوه حل تمرینات ساختمان های گسسته (لینک دوم - مستقیم)

دانلود جزوه حل تمرینات ساختمان های گسسته (لینک سوم)


برای تک تک دوستان آرزوی موفقیت داریم ...


سلام به همگی
به خصوص عزیزانی که در جلسات رفع اشکال پاسکال و سی پلاس پلاس شرکت می کنند،

مجموعه تمرینات برنامه نویسی کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه سازی رو - که البته حاصل جلسات حل تمرین ترم گذشته است – تقدیم میکنیم. میتونید از طریق لینک زیر برنامه ها رو که به صورت فشرده در اومده دانلود کنید.


دانلود مجموعه تمرینات برنامه نویسی پاسکال (24 Kb)


نکته : برای استفاده از این مجموعه باید یکی از برنامه های فشرده سازی اطلاعات مثلا WinRAR روی سیستم شما نصب شده باشد !

 ----------------------------------------------------------------------------

**همچنین عزیزانی که این ترم درس برنامه سازی پیشرفته (سی پلاس پلاس) دارند میتونند تمرینات کتاب دکتر فراهی رو که دوستانمون در انجمن فناوری اطلاعات زحمتش رو کشیدند، از لینک زیر دریافت کنند:

 لینک تمرینات کتاب برنامه سازی پیشرفته


برای تک تک دوستان آرزوی موفقیت داریم ...





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)