سفارش تبلیغ
صبا ویژن




بنام یگانه یزدان پاک

سلام خدمت تمام دوستای گلم
امروز میخوام یه راه برای تعمیر سریع ویندوز XP رو بگم که امیدوارم مفید واقع بشه!
اگه یه روزی روزگاری کارایی کردید که ویندوزتون کلا داغون شد و دیگه حتی با Restore هم مشکل قابل حل نبود چه کار میکنید؟!!
- ویندوز رو تعویض میکنید؟!
- یا ویندوز رو با سی دی Repaire میکنید؟!
خوب بدیهیه که راه حل دوم وقت کمتری میگیره و گاهی اوقات هم کاراتره...
خوب حالا اگه یه راهی پیدا بشه که همون کار Repaire رو برامون با زمان یه ریستارت کوچولو و حتی بدون نیاز به سی دی انجام بده، اونم امتحان می کنید یا نه؟!
طرز Repaire بدون سی دی و با زمان فوق العاده کوتاه:
مواد لازم
- یک عدد سیستم عامل داغون که تنها راه درست کردنش نصب مجدد ویندوزه
- یک فرمت FAT32 برای درایوی که ویندوز روی آن نصب شده
- یک کاربر که کمی به دستورات DOS آشنا باشد
و...
طرز Repaire
ابتدا تمام سعی خود را می کنید تا ویندوز را عیب یابی کرده و ایرادات احتمالا قابل رفع بدون نیاز به نصب مجدد، را رفع کرده و رایانه خود را درست کنید و یا رایانه کسی که به شما اعتماد کرده، صحیح و سالم تحویلش دهید.
اگر بعداز زورآزماییهای بسیار به این نتیجه رسیدید که بحث با این سیتستم عامل زبان نفهم به جایی نمی رسد به ترتیب زیر آن را ضربه فنی کنید...
- سیستم را با یک دیسک یا سی دی یا فلش بوت بالا آورده و وارد محیط DOS شوید.
- محتویات فولدر Repaire را که در آدرس زیر است
c:\windows\repaire
درون فولدر config که در آدرس زیر است کپی کنید
c:\windows\system32\config
اگر با dos آشنایی ندارید از دستور زیر استفاده کنید فقط بدانید که اسم درایو باید اسم درایوی باشد که ویندوز روی آن نصب است.
copy c:\windows\repaire c:\windows\system32\config
*** اگه بخواید زرنگ بازی دربیارید و از درون خود ویندوز اقدام به انجام این کار کنید باید بهتون بگم که عمرا نمیتونید سر ویندوز کلاه بذارید حتی با cmd!!!
*** اگه فرمت درایو ویندوزتون FAT32 نباشه این ترفند شرمندتون میشه!!!
*** باید گوشزد کنم که بعد از این مراحل ویندوز شما به حالت ویندوزی درمیاد که خام و بدون برنامه است پس میتونید بعد از این کارها فولدر program files رو پاک سازی کنید تا برنامه هاتون رو از نو نصب کنید و یا با نصب مجدد برنامه بدون پاکسازی، اطلاعاتی که احیانا برنامه درون خود ویندوز نگهداری میکرده به برنامه برگردونید.
*** یکی از معیاب ویندوز ویستا که خودش اونو مزیت میدونه همینه که نمیشه با محیط DOS باهاش کار کرد... شاید چون با دستورات کتابخانه ای DOS توی ++C میشه توهر سیستمی که با FAT32 کار میکنه وارد شد و خربکاری کرد ویستا خواسته که سیستم عاملش با نشناختن این فرمت امنیت بیشتری داشته باشه اما...
فقط تورو خدا با این روش هایی که من میگم بازی نکنید چون کمی خطرناکه... (اگه سیستمتون مشکلی داره و فکر میکنید راه حلی برای اون هست اونو امتحان کنید اگه تمام راه حل ها تموم شد بعد اینارو امتحان کنید چون این روشها بیشتر به منزل? تیر خلاصه و در آخرین مرحله باید ازشون استفاده کرد)


میکروبلاگ‌ها (Micro-Blog)، نسل جدیدی از انواع وبلاگ‌‌ها هستند که در یکی-دو سال اخیر و با گسترش فضای وب دو (WEb 2) در شبکه جهانی اینترنت متولد شده‌اند. هرچند میکروبلاگ‌ها را گونه‌ای از وبلاگ‌ها می‌دانند، اما بین این دو ابزار انتشار تفاوت‌های عمده‌ای وجود دارد.
میکروبلاگ‌ها، همانطور که از عنوان‌شان برمی‌آید می‌توانند وبلاگ‌های کوچک نامیده شوند. تمایز اصلی میکروبلاگ‌ها نسبت به وبلاگ‌ها، اندازه پست‌ها (post) یا مطالبی است که به‌وسیله کاربران منتشر می‌شود. تعداد حروف هر پست میکروبلاگ‌ها معمولا به کمتر از ??? کاراکتر محدود می‌شود. میکروبلاگ‌ها را علاوه بر محیط وب می‌توان به شکل‌های دیگری از جمله ایمیل، پیامک تلفن همراه، پیام‌رسان‌های اینترنتی و افزونه‌های مخصوص مرورگرها به‌روزرسانی کرد. به عبارت دیگر برای به‌روزرسانی یک میکروبلاگ لازم نیست همانند وبلاگ به صفحه مدیریت آن مراجعه کنید و مجبور به طی کردن چند مرحله باشید. هر زمان که اراده کنید می‌توانید از طریق ارسال یک پیامک میکروبلاگ‌تان را به‌روزرسانی کنید، یا مثلا هنگامی که در پیام‌رسان «گوگل‌تاک» مشغول گفتگو با دوستان‌تان هستید به‌سادگی پستی هم به میکروبلاگ‌تان بفرستید.

تولد تویتر و دیگران

محبوب‌ترین و معروف‌ترین میکروبلاگ دنیا در حال حاضر سرویس تویتر (Twitter) است. تویتر که از جولای سال ???? فعالیتش را شروع کرده، در مدت کوتاه دو سال به آنچنان شهرتی دست‌یافته که نامش در کنار غول‌های اینترنتی دنیا مطرح می‌شود. تویتر که محدودیت ??? کاراکتر را برای هر پست در نظر گرفته از طریق وب، پیامک، گوگل‌تاک و یکی از افزونه‌های فایرفاکس قابل مدیریت است.

سرویس‌های میکروبلاگینگی مثل جایکو(Jaiku)، پلرک(plurk) و اسپوینک(Spoink) علی‌رغم امکانات بیشتری که ارائه می‌کنند، هنوز پشت سر تویتر قرار دارند. استقبال از میکروبلاگ‌ها به حدی بالا بوده که سایت‌های شبکه اجتماعی از قبیل مای‌اسپیس و فیس‌بوک هم بخشی را مشابه سرویس میکروبلاگ‌ به مجموعه خدمات‌شان اضافه کرده‌اند

تویتر، ابزاری برای تمام فصول

کاربرد اولیه میکروبلاگ‌ها بیشتر به اعلام وضعیت و احساسات شخصی نویسنده آن محدود می‌شد. دیدن جملاتی از قبیل «الان دارم فلان فیلم رو می‌بینم»، «امشب اصلا حالم خوب نیست و حوصله ندارم»، «کارا تموم شد، دارم می‌آم خونه» در پست‌های تویتری عادی است. اما اگر تصور می‌کنید کاربرد میکروبلاگ‌ها به همین جملات به ظاهر ساده محدود می‌شود اشتباه می‌کنید. کافی است به چند خبری که در ماه‌های اخیر در مورد تویتر در رسانه‌ها منتشر شده نگاهی بیندازیم تا به موقعیت تویتر پی ببریم.
خبر اول از نقش تویتر در آزاد شدن یک دانشجوی مصری از زندان حکایت می‌کند. این دانشجو که مشغول تصویربرداری از یک تظاهرات بوده، توسط پلیس دستگیر می‌شود ولی در آخرین لحظه قبل از دستگیری فرصت می‌کند کلمه ((دستگیر شدم))را با تلفن همراه به تویتر خود بفرستد. به این ترتیب شبکه دوستان او به سرعت متوجه قضیه می‌شوند و با علنی شدن ماجرا و فشارهای رسانه‌ای او آزاد می‌شود.

ادامه مطلب...

مقدمه
هدف از این مقاله ، نگاهی به واژه پورتال و ارائه تعریف و چهارچوبی برای آن می باشد. برای ارائه این تعریف سعی شده از منابعی استفاده گردد که بیشترین اشتراک را داشته اند ؛ زیرا که به واسطه تعاریف متعدد  ارائه شده در سالهای اخیر، پورتال به یکی از پیچیده ترین لغات تبدیل شده است به طوری که  برای هرفرد تعریف خاصی دارد و همین مساله سبب سوتفاهم های زیادی در تعریف آن شده است .

تعریف پورتال
تعریف اولیه پورتال بسیار ساده است : "مکانی (Hub) که ساده ترین کاربران اینترنت با رجوع به آن بتوانند به راحتی از  سرویس های متداول در اینترنت بهره مند شوند و یا  اطلاعات مورد نیاز خود در  را بدست آورند ". هریک از این کلمات دقیقا نشان دهنده ویژگی خاصی از پورتال هستند :

مکان : در اکثر موارد  پورتال به عنوان یک وب سایت با ویژگی های خاص شناخته می شود. این وب سایت می تواند  یک واسط (Interface) بین کاربران و تعدادی وب سایت زیر مجموعه پورتال باشد و یا اینکه به عنوان وب سایتی واسط، بین کاربران و اینترنت قرار گیرد. اما  تعاریفی نیز وجود دارند که مستقیما از لغت وب سایت استفاده نکرده در  این مورد سکوت می کنند : "پورتال دروازه ای است به سایتهای دیگر " و یا "پورتال نقطه ورود کاربران به اینترنت است " .

ساده ترین کاربران : کاربرانی که به پورتال مراجعه می کنند ، لزوما کاربران حرفه ای اینترنت نیستند. پورتال این توانایی را به کاربران می دهد که حتی کم تجربه ترین آنها بتواند از اطلاعات و سرویسهای ارائه شده استفاده کند . بر حسب نوع پورتال ، کاربران آن نیز متفاوتند و شامل کاربران معمولی ، مشتریان ، تولیدکنندگان ، کارمندان سازمان و... باشند .

سرویس های متداول در اینترنت : هر وب سایتی بر حسب نوع فعالیت کاری خود ارائه دهنده سرویس خاصی است . اما یک پورتال باید توانایی ارائه سرویس های عمومی باشد نظیر سرویس پست الکترونیک رایگان ، انجمن ،تالار گفتگو ، اخبار ، نقشه های مرتبط با موضوع پورتال ، جستجو در سایتهای زیر مجموعه و اینترنت ، شخصی سازی توسط کاربر و شخصی سازی توسط پورتال(Tailoring) باشد . در پورتالهای تجاری خدمات خرید و فروش آنلاین ، ارائه کاتالوگ و سیستمهای پرداخت لحاظ می گردند .

اطلاعات مورد نیاز  : یکی از ویژگی های  پورتال  دریافت اطلاعات از سایتهای دیگر(Content aggregation) است . پورتال تنها دریافت کننده اطلاعات است و آنها را به اشتراک می گذارد . به عبارت بهتر پورتال اطلاعاتی که در سایتها و پایگاههای مختلف وجود دارد را  سازماندهی کرده و نمایش می دهد. در نظر داشته باشید که این اطلاعات باید استاندارد شده باشند .

بنابراین  :

پورتال ، تولید کننده و مدیریت کننده اطلاعات نیست .

پورتال ،  استاندارد کننده اطلاعات نیست .

 پورتال ،  یک وب سایت همه کاره نیست .

به عبارت دیگر پورتال چهارچوبی است که اطلاعات و سرویسهای منابع مختلف را کنار یکدیگر قرار داده و تحت یک طرح امنیتی ارائه می دهد . با استفاده از پورتال می توان به یکپارچه سازی سیستمهای مجزا کمک کرده و کاربران  را برای استفاده از خدمات موجود یاری داد.

منبع: رادکام


بدنه لپ تاپ های جدید اپل مکینتاش از یک قطعه شمش الومینیوم تراشیده میشوند
شرکت «اپل مکینتاش» ابداع بسیار جالبی در طراحی جدید ترین لپ تاپ های «مک بوک» به خرج داده است  به جای اینکه طبق معمول از قطعه های مختلفی ساخته شده باشد که به هم متصل شده اند، به طور یک تکه و از یک قطعه شمش الومینیوم تراشیده میشود ! شرح‌ خلاصه ای از مراحل ساخت را میتوانید در این کلیپ ببینید...

بزرگترین نمایشگاه بازیهای کامپیوتری در جهان

یاهو صفحات پروفایل کاربران خود را تغییر داد
از امکانات این سرویس می توان به کامنت گذاشتن در صفحات پروفایلها اشاره کرد...( نسخه آزمایشی)

مایکروسافت Silverlight 2 را ارائه کرد 
این محصول مایکروسافت به برنامه نویسان اجاره می دهد تا به خلق نرم افزارهای پوتا تحت وب بپردازند...

سکوت وبلاگستان در روز جهانی همیاری وبلاگها درباره فقر چقدر شنیدنی است؟

کافی‌نت به سبک چینی
در اینجا خبری شگفت‌انگیز خواندم...

اوباما برای تصاحب آراء جوانان آمریکا به تبلیغ در بازی‌های کامپیوتری روی آورد!
9 بازی کامپیوتری از کمپانی سازنده بازیهای کامپیوتری "Electronic Arts Inc"، از بازی فوتبال "Madden 09" گرفته تا مسابقات اتومبیلرانی خیابانی "Burnout: Paradise" که در صدر بازیهای محبوب قرار دارند، فضاهای خود را به تبلیغات انتخاباتی باراک اوباما اختصاص داده اند...

رییس انجمن شبکه‌های اینترنتی: مخابرات کشور بزرگ‌ترین گرانفروش است
 
گوگل استفاده از نمایشگر «کروم» را برای ایران ممنوع کرد
براسر جدید گوگل «کروم» به گفته مسوولان این سایت برای ایران و کشورهای مورد تحریم و ناقض کپی رایت قابل داونلود و استفاده نخواهد بود...

جستجو در اینترنت قدرت مغز را افزایش می‌دهد 
محققان به تازگی اعلام کرده‌اند جستجو در اینترنت باعث افزایش قدرت مغز می‌شود...

فونت GeoBats حاوی نــــقـــشــه همه کشورهای دنیا از جمله ایــــران
سایت Iconian Fonts فونتی را طراحی وعرضه نموده که در آن به جای حروف، نقشه کشورهای جهان تایپ میشود. نقشه ایران را هم در آن گنجانده اند و در این فونت با زدن کلید (+) میتوانید نقشه ایران را تایپ کنید....

یک الکترود به پیشانی تان وصل کنید و با مغزتان بازی را کنترل کنید
یکی از شرکتهای سازنده بازیهای رایانه ای بازی ویدیویی جدیدی را با قابلیت کنترل از طریق خواندن امواج مغز ارائه کرد...

اینترنت فوق سریع در انگلیس آزمایش می‌شود 
سیستم باند پهن مبتنی بر فیبر نوری که سرعت دانلود ‌40 مگابایت بر ثانیه فراهم می‌کند توسط شرکت مخابراتی انگلیسی BT آزمایش می‌شود...

 آیا موساد پشت نرم‌افزارهای اسرائیلی پنهان شده است؟
در حال حاضر نه تنها چک پوینت بلکه دیگر صنایع پیشرفته انفورماتیک اسرائیل از قبیل Verint، Comverse، NICE Systems و PerSay Voice Biometrics هم مشمول این ترس و بدگمانی هستند...

خطر ناشنوایی برای معتادان به mp3 palyer 
اتحادیه اروپا از دوستداران mp3 palyer خواست که از این دستگاه‌ها با شدت صدای کم و فاصله زمانی کم استفاده کنند وگرنه در خطر از دست دادن شنوایی خود هستند...

دولت استرالیا اینترنت را برای مردمش فیلتر خواهد کرد
دولت طرحی را با 125.8 میلیون دلار برای "امنیت فضای مجازی" دارد. مردم میتوانند بین دو لیست فیلترینگ انتخاب کنند که یکی مطالب نامناسب برای کودکان و دیگری برای مطالب و موارد غیر قانونی است...

تو سخنرانی‌هاتون، اصلاْ از پاورپوینت استفاده نکنید
 چند نکته برای استفاده از اسلاید در سمینارها ...

بیش از 70 سایت که به شما فضای رایگان می دهند
مجموعه سایت ها برای آپلود فایل های شما

یک بار دیگر: جعل مقاله علمی اینبار توسط معصومه ابتکار و توجیه جالب او
بازهم تقلب مقالات دانشگاهی از ایران. معصومه ابتکار در لیست متقلبین است. نرم افزاری به نام Deja Vu با مطابقت متن مقالات لیستی از مقالات کپی برداری شده ارائه کرده . در این لیست 4 مقاله ایرانی هست که یکی از آنها متعلق به معصومه ابتکار است . در بررسی این نرم افزار 85% مقاله کپی برداری کامل از 5 مقاله دیگر بوده. مجله nature در این شماره خود با اشاره به این نرم افزار به بررسی دزدی علمی پرداخته است ...


به نام خدا

بررسی Group Policy Editor


همانطور که ملاحظه کردید در کنسول Group Policy Editor دو بخش اصلی مشخص هستند :تنظیمات مختص User و یا Computer است .User Configuration تنظیماتی است که بر روی User ها اعمال می شود بدون توجه به اینکه یوزر با چه کامپیوتری به شبکه Log On کرده است .
Computer Configuration تنظیماتی است که بر روی Computer اعمال می شود بدون توجه به اینکه چه یوزری از طریق آن به شبکه Log On کرده است . اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که تعدادی از تنظیمات هم در بخش User و هم در بخش Computer دیده می شود . شکل تعریف تنظیمات یکسان است منتها اعمال آنها برای روی User/Computer کمی تفاوت ایجاد می کند . از جمله تنظیمات مشترک می توان موارد زیر را نام برد :

Software Settings - Windows Settings - Scrips -Security Settings و ..

دقت کنید که در حالتی که Group Policy را در محیط Domain مشاهده می کنید تنظیمات متفاوت و یا بیشتری را نیز خواهید یافت . در اینجا بررسی ما تنها برروی Local خلاصه شده است .
معرفی بخش های Group Policy
در این بخش از مقاله به معرفی و تشریح موارد اصلی و بدنه Group Policy می پردازیم . بررسی جزئیات و تنظیمات بر را بر عهده شما می گذاریم . از جمله موارد مهمی که در User/Computer Node دیده می شود Security Settings است . این بخش را می توانید تحت شاخه Windows Settings ببینید .

Account Policies
این شاخه خود شامل دو زیر شاخه دیگر با نام های Password Policyو Account Lockout Policy است که به ترتیب بررسی خواهیم کرد :

Password Policy
تنظیمات این بخش همانطور که از نامش پیداست بر روی کلمه عبور سیستم تاثیر می گذارد . در این بخش می توانید موارد زیر را تنظیم کنید :

  • تعداد کلمات عبوری که سیستم به خاطر می سپارد تا به کلمه عبور اول برگردد
  • حداکثر و حداقل عمر کلمه عبور
  • حداقل طول کلمه عبور
  • پیچیدگی در کلمه عبور 

ادامه مطلب...

در خبرها آمده بود که یاهو قصد دارد به لحاظ مالى و سخت افزارى به بنیاد غیرانتفاعى «ویکى پدیا» کمک کند. این بنیاد، سایت اینترنتى «ویکى پدیا» را تاسیس کرده است که نوعى دایره المعارف اینترنتى رایگان است.
با این تقسیم، بخش جست و جوى یاهو به بزرگ ترین حامى یا به اصطلاح اسپنسور این بنیاد غیرانتفاعى تبدیل شده است. حدود یک سال است که وقتى کاربر سئوال یا کلمه اى را در باکس جست و جوى یاهو مطرح مى کند در بالاى صفحه پاسخ ها بخش هایى از یاهو معرفى مى شوند که به پرسش کاربر مرتبط هستند.
به عنوان مثال اگر کاربر سئوالى در مورد آب و هوا داشته باشد در صفحه پاسخ ها پیش از مطرح شدن لینک ها و در بالاى صفحه ابتدا لینک هایى معرفى مى شوند که مربوط به یاهو یا شرکاى آن است. در این مورد بخش آب و هواى یاهو معرفى مى شود. اکنون یاهو تصمیم دارد براى حمایت از «ویکى پدیا» همین کار را انجام دهد. به عبارت دیگر اگر این دایره المعارف صفحه یا مقاله اى مرتبط با سئوال کاربر داشته باشد یاهو هنگام ارائه پاسخ هایش در بالاى این لینک ها ابتدا ویکى پدیا و پاسخش را در اولویت قرار داده و بالاى صفحه پاسخ ها معرفى مى کند. دیوید مندلبرات معاون مدیر بخش جست و جوى یاهو در مصاحبه با سرویس خبرى IDG گفته است آرمان و رسالت بنیادى ویکى پدیا با بخش جست و جوى یاهو همخوانى دارد و هر دو مى خواهند اطلاعات با کیفیت بسیار بالا و مرتبط با نیاز کاربر را فراهم آورند. براى سایتى مثل ویکى پدیا به عنوان یک سایت غیرانتفاعى، ارائه خدمات با این حجم و کیفیت، بدون کمک دیگران امکان پذیر نیست.

ادامه مطلب...

سلام،

قابل توجه شرکت کنندگان در دوره های آموزش تخصصی

جلسه آخر دوره PHP, MySQL روز شنبه ساعت 12 الی 14
کلاس HTML, CSS, JS روز شنبه ساعت 14 الی 16
.
.

و اما دو نکته مهم دیگه:

1. آغاز به کار واحد نشریه انجمن

2. فراخوان مقالات برای درج در نشریه پردازش
.
.

همچنین از این پس می توانید آخرین ارسال های فروم انجمن رو از طریق وبلاگ پیگیری کنید...


متن زیر مصاحبه ای است با آقای علی جاسب، مخترع پارچه ی ضد نفوذ امواج الکترومغناطیسی موبایل در آلمان، که در حال حاضر در ایران می باشد. اثرات موبایل بر سلامتی خطرات امواج موبایل برای همه یکسان است یا در گروه‌های سنی مختلف، زیان‌های متفاوتی دارد؟ یکی از بدترین چیزها برای جنینی که در شکم مادر است، امواج الکترومغناطیسی موبایل است. بدن جنین هنوز بافت خوب و کاملی را به خود نگرفته و بسیار حساس است. امواج موبایل منجر به کاهش عکس‌العمل مولکولی در بدن جنین می‌شود. این مسأله باعث ضعیف شدن سیستم‌های مختلف بدن می‌شود که شاید هنگامی که فرزند به دنیا آمد در آن دیده نشود، ولی پس از سال‌ها بیماری‌های مختلفی خود را نشان دهند. در کشورهای سوئیس و اتریش به خانواده‌ها بسیار تأکید شده که بچه‌های زیر 16سال اصلاً با موبایل صحبت نکنند. چرا؟ شما اگر یک سلول را در نظر بگیرید، دیواره‌ای آن را احاطه کرده است. سلول‌های مغز بچه‌ها هنوز شکل و ساختار محکمی به خود نگرفته‌اند. در واقع تکامل یافته نیستند و دیواره محکمی ندارند. به همین دلیل میزان بیشتری از تشعشعات را از خود عبور می‌دهند که باعث اختلالات عصبی در آن‌ها می‌شود و مسائلی مانند چشم درد و کم‌ اشتهایی در آنها دیده می‌شود. در کل حدود 58 درصد امواج موبایل‌ها برای کودکان و نوجوانان بیشتر مضر است. علاوه بر آن در برخی کشورهای اروپایی استفاده از موبایل‌ را در فضاهایی که افراد زیادی تجمع کرده‌اند، مانند اتوبوس، صحیح نمی‌دانند، زیرا امواج موبایل تنها به شخص استفاده کننده آسیب نمی‌رساند، بلکه نسبت به میزان فرکانسش افراد را تحت الشعاع قرار می‌دهد. سئوال من این است که با این همه مضرات چرا تا کنون اطلاع‌رسانی خوبی در مورد زیان‌های موبایل‌ها نشده است؟ این قضیه درست مثل جریان سیگار است. وقتی که کمپانی فیلیپ موریس میلیاردها دلار درآمد از فروش سیگار داشت، اجازه نمی‌داد دانشمندان در این مورد نظر بدهند. حتی اگر به خاطر داشته باشید در سال 1960 ماجرایی برای یک پروفسور که روی سیگار تحقیق می‌کرد رخ داد و او را کشتند. ش موبایل‌ها در دنیا از پُر درآمدترین کارهاست و حتی بسیاری از مراکز آن‌ها دولتی هستند و کسی دوست ندارد از میزان سودش کاسته شود. پس با وجود آگاهی از مضرات آن، هیچ اطلاع‌رسانی نمی‌کنند. آن‌ها میلیاردها دلار برای راه‌اندازی آنتن‌های BTS خرج کرده‌اند و می‌خواهند سودش را ببرند. اگر بخواهند سیستم‌هایشان را تغییر دهند، باید تریلیون‌ها دلار هزینه کنند. پس راه پر سود برای آن‌ها عدم اطلاع مردم از زیان‌های موبایل است. یادم هست ما استادی در دانشگاه داشتیم که می‌گفت: نگران ازدیاد جمعیت جهانی نباشید، انسان‌ها خودشان آنقدر چیزهای مضر مانند سیگار، موبایل و ... می‌سازند که خود با دست خود می‌میرند. گفته می‌شود که در ایران اگر در روی خانه‌ای آنتن‌های BTS را نسب کنند به آن‌ها ماهیانه پول می‌دهند؟! این پول‌ها هیچ گاه جای آن زیان‌ها را نمی‌گیرد و باید تاکید کنم خانه‌هاباید حداقل 50 تا 60 متر از BTSها دور باشند تا امواج به آنها کمتر ضرر بزند. می‌دانید که بعد از تذکرات بسیار دانشمندان در دنیا در این مورد، در سازمان ملل بخشی به نام ICNRIP تأسیس شد که کارش فقط تحقیقات و کنترل میزان امواج الکترومغناطیسی مضر برای انسان و طبیعت است. چرا کشورهای اروپایی نسبت به موضوع حساس‌ترند؟ در کشورهای اتریش، آلمان و سوییس تاکنون دانشمندان مقالات بسیاری را ارائه داده‌اند و از دولت خواسته‌اند که به گونه‌ای قانون‌گذاری کند که کمترین میزان زیان به افراد برسد. چندی پیش از دولت‌هایشان خواستند که از نصب آنتن‌های BTS در نزدیکی مهد کودک‌ها، بیمارستان‌ها یا مکان‌های تفریحی که بیشتر کودکان در آن‌ها رفت و آمد دارند جلوگیری کنند. در نروژ هم آزمایش جالبی انجام شد که نشان داد استفاده از موبایل برای بچه‌ها باعث خستگی، کم خوابی و کم اشتهایی می‌شود. موبایل تنها در زمان استفاده و صحبت کردن با آن ضرر دارد؟ خیر. حمل کردنش هم ضرر دارد. حتی اگر 30 سانتی متر هم از شما فاصله داشته باشد، امواج الکترومغناطیس حدود 400 هزار Pw/M2 در هر لحظه با بدن اصابت می‌کند. وقتی که شما با موبایلتان حرکت می‌کنید، جاهایی که آنتن‌ها آنها را کمتر پوشش می‌دهند، گوشی شما سعی بیشتری برای به دست آوردن آنتن می‌کند، در واقع سیگنال‌های بیشتر و قوی‌تری از خود ساطع می‌کند که این موضوع بسیار خطرناک است. حتی به افرادی که مشکل قلبی دارند سفارش می‌شود که موبایل را دور از خود نگه دارند، در صورتی که بعضی‌ها آن را در جیب بغلشان می‌گذارند. خانم‌های باردار باید حداقل 2 متر از موبایل دورتر باشند. یکی از نکات جالب این است که زمانی که شما با موبایلتان عکس بفرستید یا همانMMS، هزار برابر خطرش بیشتر است. این موضوع را یک دانشگاه اتریشی اثبات کرده است. یعنی جاهایی که پوشش آنتن‌ها کمتر می‌شود، امواج خطرناک تری از موبایل ساطع می‌شود؟ بله. جاهایی که پوشش کم است، امواج گوشی بیشتر می‌شود و در جاهایی مانند نزدیک آنتن‌های BTS هم که پوشش خوب است، امواج ساطع شده از طرف آنتن‌ها برای بدن بسیار خطرناک است. در موقع صحبت کردن با موبایل چطور؟ از هر زمان دیگری برای بدن خطرناک ‌تر است. فرض کنید در اتوبان در حال رانندگی هستید. این امواج همواره در حال کم و زیاد شدن هستند که باعث افزایش میزان برخورد امواج و شدت یافتن آن می‌شود، زیرا در مسیر اتوبان میزان پوشش‌دهی آنتن موبایل یکسان نیست. استفاده از هندز فری (hands free) نمی‌تواند درصد امواج را کاهش دهد؟ خیر، زیرا هندز فری هم مانند یک آنتن عمل می‌کند و تفاوت خاصی در میزان اصابت امواج با بدن ندارد. آیا در آلمان تاکنون ارگان‌های دولتی بوده‌اند که نسبت به اختراع شما عکس‌العمل خوبی نشان دهند؟ در آلمان آنقدر از این اختراع استقبال شده که خود من هم باور نمی‌کردم. علاوه بر آلمان، از کشورهای ژاپن، برزیل، سوئیس و اتریش هم پیشنهادات خوبی برای تولید داشتم ولی ایران را بیشتر از تمام دنیا دوست دارم و این کار را در ایران ادامه خواهم داد.


امروز یک ویروس به همراه آنتی ویروس آن را به شما معرفی می کنم.اسم این ویروس kazme__gheyz است ، به دلیل وسعت پیدا کردن این ویروس فکر کردم شاید شما نیز با این ویروس مشکل داشته باشید و یا روزی با آن دچار مشکل شوید.این ویروس از طریق اینترنت و سایت www.kazmjoon.mihanblog.com منتشر شد. به این صورت که به محض ورود به این سایت این ویروس وارد کامپیوتر شما شده و در هر یک از درایوهای شما یک نسخه از خود را کپی میند و به محض ورود به هر یک از درایوها به وسیله ی کلیک بر روی آن این ویروس فعال می شود. و این ویروس از طریق flash drive نیز قابل گسترش است.
اثرات ویروس:
بد از فعال شدن ، قسمت های زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد مانند غیر فعال شدن task manager و باز نشدن برخی از نرم افزارهای ویندوز مانند disk defragmenter و همچنین تغییر آدرس home page به آدرس www.kazmjoon.mihanblog.com که از طریق این تغیر می توان متوجه آلوده شدن کامپیوتر به این ویروس شد.
هدف از ساخت ویروس:
این ویروس به منظور تجاری ساخته شده است و هیچ آسیبی به اطلاعات کمپیوتر شما وارد نمی کند، به این صورت که به دلیل وجود کپی در همه ی درایوها از این ویروس با تغییر ویندوز این ویروس پاک نمی شود و چون ویروسی است ایرانی و جدید به وسیله ی انتی ویروس ها نیز قابل پاک شدن نیست و اگر کسی حرفه ای نباشد امکان پاک کردن آن را ندارد و برای راحت شدن از این ویروس مجبور می شود آنتی ویروس آن را از طریق همین سایت سفارش دهد تا بتواند آن را پاک کند.
پاک کردن ویروس:
من خودم این ویروس را به صورت دستی پاک کردم و خواستم تا روش حذف دستی آن را برای شما توضیح دهم که جند روز پیش یکی از دوستانم انتی ویورس آن را به من دادند و من نیز آن را در اختیار شما قرار می دهم. شما می توانید این آنتی ویروس را از لینک زیر دانلود کنید.
دانلود آنتی ویروس kazme__gheyz   
آیا شما جز آن دسته افرادی هستید که می بایست میل هایتان رو چندین بار چک کنید ؟
مسلما برای این کار نیاز به لوگین شدن دارید که خوب  این کار وقت گیر هست
اگر از مرورگر فایر فاکس استفاده می کنید ،یک راه اسان برای باخبر شدن از میل هایتان  ( نخوانده و جدید)وجود دارد .

WebMail Notifier یک افزونه(اکستنشن) فایرفاکس است که به شما اجازه می دهد که  میل هاتان  را به طور هم زمان بازبینی کنید، به این صورت که پس از نصب این اکستنشن در گوشه سمت راست ،پایین مرورگر یه علامت پاکت نامه می آید و با زدن کلیک راست موس بر روی ان در قسمت Preference می توانید پست های الکترونیک مورد نظر را وارد کنید و همینطور در تب General تنظیمات دیگری از قبیل چک کردن میل در فاصله های زمانی مشخص ، نوع اخطار...وجود دارد
WebMail Notifier هم اکنون سایت های زیر در لیست قرار دارند
 mail.google.com(Gmail & Google Apps)
 mail.yahoo.com (yahoo.com, ymail.com, rocketmail.com)
 mail.live.com(hotmail.com, msn.com, live.com)
www.daum.net(hanmail)
 www.naver.com
www.empas.com
 www.nate.com


همینطور سایت های زیر را با یوزر اسکرپیت پشتیبانی می کند .  به عبارتی اگر وب میل های بیشتری را  می خواهید  وارد کنید می بایست کد اسکریپت آن را بنویسید و سپس با زدن کلید یوزر اسکریپت و انتخاب کد مورد نظر ، سایت مربوطه را وارد لیست کنید.
 mail.qq.com
 www.fastmail.fm
 www.gmx.net
 mail.lycos.com
 www.orkut.com
 freemail.web.de
 poczta.fm(poczta.interia.pl)

در لینک زیر ، می توانید  کد یوزر اسکریپت های بیشتری رو پیدا کنید
http://tobwithu.tistory.com/category/WebMailNotifier

منبع :Sizlopedia
دانلود : WebMail Notifier 1.1.5


   1   2   3      >



لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)