سفارش تبلیغ
صبا ویژن




امروز یک ویروس به همراه آنتی ویروس آن را به شما معرفی می کنم.اسم این ویروس kazme__gheyz است ، به دلیل وسعت پیدا کردن این ویروس فکر کردم شاید شما نیز با این ویروس مشکل داشته باشید و یا روزی با آن دچار مشکل شوید.این ویروس از طریق اینترنت و سایت www.kazmjoon.mihanblog.com منتشر شد. به این صورت که به محض ورود به این سایت این ویروس وارد کامپیوتر شما شده و در هر یک از درایوهای شما یک نسخه از خود را کپی میند و به محض ورود به هر یک از درایوها به وسیله ی کلیک بر روی آن این ویروس فعال می شود. و این ویروس از طریق flash drive نیز قابل گسترش است.
اثرات ویروس:
بد از فعال شدن ، قسمت های زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد مانند غیر فعال شدن task manager و باز نشدن برخی از نرم افزارهای ویندوز مانند disk defragmenter و همچنین تغییر آدرس home page به آدرس www.kazmjoon.mihanblog.com که از طریق این تغیر می توان متوجه آلوده شدن کامپیوتر به این ویروس شد.
هدف از ساخت ویروس:
این ویروس به منظور تجاری ساخته شده است و هیچ آسیبی به اطلاعات کمپیوتر شما وارد نمی کند، به این صورت که به دلیل وجود کپی در همه ی درایوها از این ویروس با تغییر ویندوز این ویروس پاک نمی شود و چون ویروسی است ایرانی و جدید به وسیله ی انتی ویروس ها نیز قابل پاک شدن نیست و اگر کسی حرفه ای نباشد امکان پاک کردن آن را ندارد و برای راحت شدن از این ویروس مجبور می شود آنتی ویروس آن را از طریق همین سایت سفارش دهد تا بتواند آن را پاک کند.
پاک کردن ویروس:
من خودم این ویروس را به صورت دستی پاک کردم و خواستم تا روش حذف دستی آن را برای شما توضیح دهم که جند روز پیش یکی از دوستانم انتی ویورس آن را به من دادند و من نیز آن را در اختیار شما قرار می دهم. شما می توانید این آنتی ویروس را از لینک زیر دانلود کنید.
دانلود آنتی ویروس kazme__gheyz   



لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)