سفارش تبلیغ
صبا ویژن




سلام

مدتی پیش و قبل از شروع طرح آپ دیت روزانه وبلاگ، در پستی با عنوان < درباره وبلاگ > جزییات این طرح رو و در واقع شاید بهتر باشه بگم ذهنیات خودمون از این طرح رو برای دوستان شرح داده بودم و از همه دوستان برای شرکت در این طرح رسما دعوت به همکاری کردم.

غرض اینکه ظاهرا در اون زمان شاید به دلیل اینکه خیلی از دوستان هنوز وبلاگ رو نمی شناختند، یا کمتر به اون سر می زدند و یا هر دلیل دیگه ای اون مطلب رو نخوندند و یا شاید توجه کافی به اون نداشتند. در نتیجه غیر از یکی دو نفر تا به حال کسی برای همکاری اعلام آمادگی نکرده و خیلی ها هم فکر کردند که اصلا اجازه ندارند وارد این مجموعه شوند!

بنابراین مجددا از تک تک دوستانی که علاقه دارند در این قسمت فعالیت کنند، صمیمانه دعوت میکنم که به جمع ما اضافه شده و کمک کنند تا این کار هر چه بهتر انجام بشه. دوستان می توانند به جمع همکاران وبلاگ که اسامی اونها رو در ستون سمت راست هم می بینید اضافه شده، مسئولیت قسمتی از کار رو به عهده بگیرند و به صورت مستمر با وبلاگ همکاری کنند. در غیر این صورت اگر مطلب جالب و آموزنده ای رو سراغ دارید، میتونید اون رو به ایمیل وبلاگ در آدرس (qomelecom_weblog@yahoo.com) بفرستند تا در موعد مقتضی با نام خودتون در وبلاگ درج بشه. یه خواهش هم دارم، دوستانی که مطالبی رو می فرستند، حتما در انتهای هر مطلب منبع دقیق و اسم خودشون رو ذکر کنند.

یه نکته ی دیگه ای که وجود داره، سایت رسمی انجمن است. قبلا، هم در وبلاگ و هم در همایش اعلام کرده بودم که در حال زمینه سازی برای ایجاد سایت انجمن هستیم، و صد البته که این امر هم بدون همکاری دوستان لطفی نداره. یه دعوت رسمی دیگه میکنم از عزیزانی که تجربیاتی در زمینه طراحی وب، گرافیک و مباحث مرتبط با سایت دارند. امیدوارم دوستان این دعوت رو بی پاسخ نگذارند. راستی هنوز Domain سایت انتخاب نشده. پیشنهادی اگر دارید فقط برای خودتون نگه ندارید !!

عرض آخر اینکه انگار واقعا کار ما حرف نداره. نه ؟!! پس چرا کسی هیچی نمیگه ؟؟!! انتقادی، پیشنهادی، حرفی، حدیثی ...





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)