• وبلاگ : انجمن علمي کامپيوتر دانشگاه پيام نور قم
  • يادداشت : نتايج آزمون MATLAB
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اپسيلون 

    خدمت جناب "ب" عرض کنم که اگه منظورتون از بعضي ها من بودم از دعاتون ممنونم اما بهتر بود بجاي دعا يه کمکي به اين بعضيها ميکردي و در مورد رباتيک يه کمي توضيح ميداديد البته اگه در اين مورد چيزي ميدونستيد.
    اما اينو هم بگم که شايد من راجع به رباتيک چيز زيادي ندونم اما اطلاعاتم راجع به متلب بد نيست و علت علاقم به شرکت در اين گروه ناشي از همين اطلاعات کمم نسبت به متلب بود همين.

    خداي كمكم كن تا هيچ گاه حرفي را از روي ناداني نزنم.

    پاسخ

    سلام.شما که با MATLAB آشنايي مختصر داريد، پس احتمالاً اغراق کرديد که از اطلاعاتتون راجع به رباتيک خيلي کمه. نرم افزار MATLAB هم يک نرم افزار قوي هست که تقريباً در همه ي رشته هاي مهندسي کاربرد زيادي داره و داراي جعبه ابزارهاي مختلف مربوط به مباحث پيشرفته ي رياضي، زمينه هاي مرتبط با رباتيک، هوش مصنوعي، مثل پردازش تصوير، پردازش صوت و ... است. به همين دليل هم گروه رباتيک يک کلاس آموزشي براي دانشجويان کامپيوتر در اين زمينه برگزار کرد . اگر در آينده کلاس هايي در اين زمينه برگزار شد مي توانيد شرکت فرماييد. اگر هم علاقمند باشيد که در زمينه ي رباتيک و هوش مصنوعي يا آشنايي بيشتر با نرم افزار MATLAB اطلاعات بيشتري کسب کنيد، مي توانيد به بچه هاي گروه رباتيک مراجعه فرماييد.خلاصه اينکه: در خدمتيم!
    + ب 
    خدا يک عقل سالم به بعضي ها عنايت کنه
    + اپسيلون 

    سلام

    ميشه راجع به رباتيك يه كمي توضيح بديد آخه من هيچي در اين مورد نمي دونم ؟

    و همچنين اينكه دورههاي بعدي پذيرشتون چه زمان و به چه صورتي هست؟
    خنده داره، نه؟ هيچي در اين مورد نميدونم ميخوام دوره ي بعدي شركت كنم ؟