سفارش تبلیغ
صبا ویژن




سلام
همانطور که قبلا به اطلاع دوستان رسیده بود، انجمن علمی کامپیوتر اقدام به برگزاری دوره های آموزش تخصصی کامپیوتر در ایام تابستان 1387 نموده است. در این مدت دوستان زیادی از جزییات برگزاری این دوره ها سوال می کردند که به روزهای آتی و از طریق وبلاگ موکول شده بود.

جهت اطلاع این عده از دوستان عرض کنم که تا الان با پیگیری های انجام شده از طرف انجمن برگزاری دوره های آموزشی ASP.NET / SQL Server / C#.NET / PHP, MySQL / HTML, CSS, Java / Linux / شبکه تقریبا قطعی شده که در خدمت اساتیدی چون خانم داود آبادی، مهندس عواطف رستمی، آقای کریمی منش و ... خواهیم بود. جزییات بیشتر در مورد زمان برگزاری، استاد، هزینه، شرایط شرکت در کلاس و طول مدت هر دوره به تفکیک پس از نهایی شدن، انشالله تا آخر هفته جاری از همین طریق به اطلاع دوستان خواهد رسید...

نکته قابل توجه دیگه اینکه در مدت ترم گذشته تعدادی از دوستان از نزدیک با انجمن همکاری داشتند و برای مشارکت در فعالیت های مجموعه وقت گذاشتند که وعده داده شده بود به نحو مقتضی و در فرصت مناسب از مزایای این همکاری ها برخوردار خواهند شد. زمان اون فرا رسیده که قسمتی از این تلاش ها از سوی انجمن جبران بشه ...
با تصمیم شورای مرکزی انجمن و با توجه به حجم فعالیت های انجام شده، این دوستان به دو گروه فعال و نیمه فعال تقسیم بندی شده و از امتیازات زیر بهره مند خواهند شد.
اول، از اونجایی که دوره ها با ظرفیت محدود برگزار میشه، این عزیزان شامل این محدودیت نبوده و برای شرکت در تمام دوره ها دارای اولویت خواهند بود.
دوم، با توجه به گروه بندی انجام شده همه این عزیزان شامل تخفیف در هزینه، از قرار، اعضای فعال 100 درصد و اعضای نیمه فعال 50 درصد هزینه دوره خواهند شد.
مژده به سایر عزیزانی که تاکنون امکان فعالیت آنها ایجاد نشده اینکه می تونند با اعلام آمادگی برای همکاری در فعالیت های تابستانی انجمن از این امتیازات بهره مند شوند!


نکته آخر اینکه ثبت نام متقاضیان شرکت در دوره ها هفته دوم تیرماه و در محل ساختمان شماره 3، اتاق کانون ها و انجمن ها انجام می شود.





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)