سفارش تبلیغ
صبا ویژن




معرفی منابع و اشخاص :

معرفی سایت این هفته رو به سایت p30world.com اختصاص دادیم که به استناد حرف خودشون بزرگترین سایت معرفی، بررسی و دانلود نرم افزار های جدیده. اکثر نرم افزارهای جدید و دانلودشون رو می تونید با سر زدن به این سایت پیدا کنید.
وظیفه صفحه اصلی سایت معرفی نرم افزارهای جدید است و اطلاعات خوب و جامعی در مورد هر کدوم میتونید به دست بیارید. هر چند که یک عالمه چیزهای دیگه هم توی این صفحه هست که بیشتر از هر چیزی تبلیغات اون جلب توجه میکنه؛ از تبلیغ سایت و وبلاگ گرفته تا تبلیغ جراح زیبایی و ...
از اون جایی که یکی از خدمات مهم سایت دانلود نرم افزارهای جدیده، توی حاشیه سمت چپ یه جایی هست به اسم دانلود بازار که در واقع نسخه انگلیسی همین سایته و اطلاعات خوبی رو از زبان بیشتر از زبان سازنده نرم افزار ها در اختیار کاربران میگذاره و برنامه های زیادی برای دانلود داره. ضمنا لابلای معرفی نرم افزارهای صفحه اصلی یه قسمتی هم هست به نام دانلود کوچک که مربوط میشه به دانلود نرم افزارهای معروف و یه معرفی مختصر از اونها.
این سایت هم مثل خیلی از سایت های دیگه انجمن های مختلفی داره مثل نرم افزار: که توی اون درخواست کرک و سریال برنامه، درخواست نرم افزار و ... برای منو شما مقدوره! کامپیوتر: بازی های کامپیوتری، اینترنت و شبکه، لینوکس و ... طراحی وب و برنامه نویسی: اگه مشکلی توی این زمینه دارید حتما یه سری به اینجا بزنید و ازش استفاده کنید. گرافیک و آموزش، موبایل، موسیقی، فیلم و چند تا انجمن دیگه.
یه قسمت هم فقط به ویندوز اختصاص داده شده که توی اون به طور تخصصی به ویندوز از جنبه های مختلفی  پرداخته میشه. دیگه اینکه میتونید به اخبار منتشر شده در سایت هم از طریق آرشیو مطالب دسترسی داشته باشید. که البته جدیدترین اونها در ستون سمت چپ صفحه اصلی معرفی شده اند.
سایت، فروشگاه آنلاین هم داره برای انواع سلیقه های مختلف که میتونید از اونجا خرید پستی کنید. همچنین در قسمتی با عنوان به روایت لینک لینک های جالبی که بعضا هیچ ربطی به موضوع کامپیوتر نداره، مثلا فیلم و کارتون معرفی شده اندُ.
اگر هم به بازی های کامپیوتری علاقه دارید، در این سایت قسمتی هم به بازی ها اختصاص داده شده که میتونه براتون جالب باشه. دسته بندی های مختلفی هم برای سهولت دسترسی به مطالب مختلفی که کاربر دنبالشون هست شده، مثل آرشیو موضوعی و ماهانه و قسمت مقالات و ... که در پایین ترین قسمت صفحه اصلی سایت میتونید اونها رو ببینید.

-----------------------------------------------------------------------
لینک شماره 46 :  http://www.kharazmi.org/index.html
بطور خلاصه، محتوای این سایت شامل نکته های آموزشی، ترفندها و مطالب مفیدی است که بصورت منتخب از سطح وب فارسی جمع آوری شده است.





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)