سفارش تبلیغ
صبا ویژن




معرفی نرم افزار :

بیشتر استفاده کنندگان اینترنت از Internet Explorer برای مرور صفحات وب استفاده می کنند که بیشتین دلیل اینکار می تواند نصب شدن خودکار این برنامه همراه با Windows است. اما مرورگرهای دیگری هم برای مشاهده صفحات وب وجود دارند که حتی کارکرد بهتری نسبت به این برنامه دارند. از جمله این برنامه ها می توان به Firefox و Opera اشاره کرد.

Mozilla Firefox یک مرورگر اوپن سورس اینترنت است که توسط بنیاد موزیلا منتشر شده و یکی از مهمترین افتخارات جنبش اوپن سورس به حساب می آید، که از زمان ورود خود به دنیای مرورگرها هر روز بیش از پیش سهم بازار مایکروسافت را در این عرصه در اختیار می گیرد.
Firefox مرورگریست ایمن، رایگان، سریع، ساده و سازگار با ویندوز 98 و نسخه های بعد از آن، Mac OS X و لینوکس که توسط یک گروه کوچک غیر انتفاعی با کمک های داوطلبانه گسترده، تولید شده است. این مرورگر از ویژگی خطرناک مایکروسافت یعنی Active X که اختیار کامپیوتر شما را بدست یک وب سایت می دهد، پشتیبانی نمی کند و پیوندها و اتصالات بسیار زیاد IE به بقیه بخش های ویندوز را حذف کرده است. این پیوندها باعث می شدند که یک اشکال در ابن برنامه، تمام سیستم را از کار بیندازد. Firefox مرورگریه که از نظر سرعت باز کردن صفحات وب در درجه بالاتری نسبت به Internet Explorer قرار داره و این مسئله برای ما که در ایران زندگی میکنیم و از اینترنت پر سرعت بی بهره هستیم میتونه خیلی مهم باشه.
قابلیت های کلیدی:
1- توانایی باز نمودن پنجره های دیگر در پنجره اصلی برنامه.
2- جعبه جستجوی همه کاره.
3- مسدود کننده صفحات تبلیغاتی نا خواسته. (معروف به Pop-Up)
4- شامل بخشی مربوط به صفحات اینترنتی، به دفعات بازدید شده.
5- شناسایی صفحات قلابی و شبیه ساز وب (در صورت بازدید کاربر از صفحات رمز نگاری شده، مرورگر با زرد رنگ کردن نوار آدرس این وضعیت را هشدار میدهد!)
?- شامل ?? زبان مختلف (که متاسفانه جای زبان فارسی در بین آنها خالیست)
و بسیاری خصوصیات دیگر که این مرورگر را به عنوان بهترین مرورگر موجود در دنیای اینترنت معرفی کرده است.

دانلود Firefox 3.1 Alpha 7

Opera یکی دیگر از مرورگرهای معروف وب است که طرفداران زیادی را هم برای خود جلب کرده است. از جمله قابلیت های خوب این برنامه می توان به امکان تغییر در ظاهر محیط برنامه و حذف و یا اضافه نمودن Toolbar و منو و استفاده از تعداد بسیاری Skin های زیبا، باز کردن هر تعداد پنجره ی وب را که مایلید تحت یک پنجره ی کلی، استفاده از موتور جستجوی این نرم افزار جهت جستجو در سایت های برتر جستجو و حتی تجاری، مسدود کردن صفحات تبلیغاتی Pop-Up اشاره کرد.
همچنین Opera نخستین مرورگریست که امکان کار با نرم افزار از طریق صدا را نیز به شما می دهد! بلی شما قادر خواهید بود فقط با نام بردن عمل، آن دستور را به Opera بدهید! برنامه نویسان این مرورگر عقیده دارند، اپرا سریعترین، کاملترین و کم حجمترین مرورگر موجود است که کدنویسی آن به بهترین وجه ممکن صورت پذیرفته است.

دانلود Opera 9.23 for Windows

-----------------------------------------------------------------------
لینک شماره 45 : http://www.vangoghgallery.com/painting
مجموعه آثار ون گوک (نقاشی ها)





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)