سفارش تبلیغ
صبا ویژن




تاکنون برای تغییر ظاهر جی میل مجبور بودیم از اسکریپت های توسعه داده شده ی greasemonkey در مرورگر فایرفاکس استفاده کنیم اما ازین پس دیگر نیازی به این کار نیست.
گوگل جدیدا قابلیت تغییر پوسته در جی میل را بصورت رسمی عرضه کرد و شما می توانید با چند کلیک ساده شکل و شمایل جی میل خود را تغییر دهید. بیشتر از 30 طراحی در رنگبندی های متفاوت وجود دارد که قادر خواهید به دلخواه هر یک را انتخاب نمایید.پیش از این گوگل ، امکان تغییر ظاهر را در شبکه اجتماعی خود ، Orkut فراهم آورده بود.

چگونه از پوسته های جی میل استفاده کنیم؟
این کار بسیار ساده است.شما نیاز به دانلود یا نصب هیچ کدی ندارید. تنها به Gmail خود وارد شوید ، به قسمت تنظیمات (Settings) بروید و سپس بر روی زبانه ی آخر که Themes نام دارد کلیک کنید و رنگبندی دلخواه خود را انتخاب نمایید.
در صورتی که زبانه Themes را مشاهده نمی کنید تعجب نکنید، این امکان هنوز برای همه کاربران فعال نشده است اما ظرف چند روز آینده برای همه قابل استفاده خواهد بود. استایل Shiny نظرم را بیشتر جلب کرد : مدرن ، زیبا و تمیز … تا نظر شما چه باشد. اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت جدید جی میل را از اینجا بخوانید.

این خبر هم برام جالب بود. در ادامه ی ظاهر جیمیل میزارم...
استفاده از شکلک ها در جیمیل ممکن شد!
تیم توسعه جی میل چند هفته ای است که به شدت فعال شده است و چندین قابلیت جدید را به این سرویس ایمیل افزوده است که برخی از آنها بسیار جالب و مفید هستند. روز گذشته در ادامه این حرکت ، امکان اضافه کردن شکلک (Smiley) در متن ایمیل فراهم شد. از این پس می توانید احساسات خود را با کمک یکی از 75 شکلکی که برای شما مهیا شده است بیان کنید.شکلک ها در دو دسته مربعی و دایره ای جدا شده اند که برخی از آنها قبلا در پیام رسان گوگل ، Google Talk نیز قرار داشت.

پ.ن: یعنی واقعا این گوگل چه کرده! من که خیلی ازش خوشم میاد. چقدر امکانات جالب و دیدنی داره. اگه هنوز اکانت جیمیل ندارید، همین الان دست به کار شید! مطمئن باشید دیگه ول کنش نمیشید;)
منبع 



لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)