سفارش تبلیغ
صبا ویژن




فایرفاکس به خاطر ویژگی های منحصر به فردش یکی از محبوب ترین مرورگرها در بین کاربران می باشد . که از میان ان ویژگی های برتر ، می توان به جستجوی اسان در این مرورگراشاره کرد .
" Awesome bar" یکی از نکات جالب  فایرفاکس 3  برای جستجو  هست ،  به عبارتی کلمه کلیدی وارد شده در آدرس بار از میان بوک مارک ها و History  که بر اساس بیشترین بازدید از سایت های مربوطه مرتب شده ، تمیز داده می شود،  بر این اساس همواره شامل پیشنهاد هایی  برای جستجو بهتر می باشد .همانطور که می دانید  راه های زیادی برای سرچ در فایرفاکس وجود دارد ، اما مسلما  گزنیش بهترین ها همیشه مسئله بوده ،با معرفی این سه افزونه که در ذیل بیان شده شما رو با جستجوی اسان تر اشنا می کنم که دارای قابلیت های نظیر دستیابی اسان، هوشمند  و سریعتر عمل کردن   دیدن بخشی از صفحه قبل از لود شدن و ... می باشد
برای اد کردن این 3 افزونه ، می بایست فایرفاکس 3 را ازاینجا نصب کنید


Inquisitor  یک ابزار جستجوی سریع ، هوشمند و منعطف که با یاهو و گوگل کار می کند، این افزونه  در ابتدا  در مرورگر Safari اضافه شد که حوزه جستجو فقط در سایت یاهو انجام می شد. و الان این افزونه  به فایر فاکس    (از نسخه 2 تا3.1b2pre ) واینترنت اکسپلوره هم اضافه شده،  روش  انجام کار به این صورت که  بعد از تایپ موضوع موردنظر  نتایج جستجو در قالب یک منوی دارپ دون ظاهر می شود که شامل : لیستی از بهترین سایتهای مربوطه ،  لغاتی تکمیلی تر برای سرچ  بیشتر،  همچنین دسترسی آسان به موتورهای جستجو نظیر Flickr  Wikipedia  و ... هست که می توان در آپشن آن،سایت های دیگری رو اضافه نمود ،همینطور وب سایت هایی که  قبلا بازدید شده  را با نشانه ای مشخص میکند.
Inquisitor به طور پیش فرض از یاهو استفاده می کند اما می توان با تغییر تنظیمات بر روی سایت گوگل سوئیچ کرد.



دانلود:     Inquisitor 1.0.2
منبع : Web worker daily  




لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)