سفارش تبلیغ
صبا ویژن




معرفی منابع :

سخت افزار، جزء لاینفک کامپیوتر، موضوعی که مطمئنا هر کاربر کامپیوتر با آن سر و کار دارد. ولی شاید خیلی از کاربران با اجزا سخت افزاری و یا مشکلات آن آشنا نباشند و به دنبال راهی برای حل این مشکل خود باشند. اگر شما هم جز این دسته از کاربران هستید خب سری به سایت www.sakhtafzar.com بزنید تا مشکلتان حل شود.
سایت جامع اطلاع رسانی سخت افزار ایران، به عنوان اولین وب سایت تخصصی فعال در زمینه سخت افزار با هدف ارتقای سطح دانش و آشنایی هر چه بیشتر کاربران ایرانی با تکنولوژی روز و جدیدترین محصولات سخت افزاری آغاز به فعالیت نموده است.

سایت شامل بخشهای مختلف و گوناگونی نظیر اخبار ،مرکز دانلود، لینکستان، تالار گفتمان و ... است.

اخبار :
بخش اخبار حاوی مطالبی چون اطلاع رسانی درباره آخرین خبرهای دنیای سخت افزار، تکنولوژی روز و آشنایی با محصولات جدید سخت افزاری، اخبار مرتبط با فن آوری اطلاعات (IT) و ... است. این بخش همچنین به گروهای دیگری که اخبار به طور تخصصی در آنها دسته بندی شده ،تقسیم میشود؛ گروه های CPU، مادربرد، گرافیک، چیپست ها و ...

مقالات آموزشی :
در قسمت مقالات آموزشی، مقالاتی در سطوح مبتدی تا پیشرفته در خصوص قسمتهای مختلف مرتبط با سخت افزار ارائه میشود. شما میتوانید علاوه بر مقالاتی که عناوین آنها در صفحه اصلی قرار گرفته، از مقالاتی که در قسمت آرشیو وجود دارند نیز استفاده کنید.

تالار گفتمان :
تالار گفتمان برای پاسخگویی مستقیم به سوالات کاربران در زمینه های مختلف طراحی شده است. این تالار برای سهولت دسترسی کاربران به پاسخ سوالات خود، به بخش های جداگانه ای تقسیم شده است:
· علوم آکادمیک سخت افزار : مهندسی کامپیوتر - سخت افزار، کنفرانس، و مقالات و مطالب علمی و ...
· بخش عمومی سخت افزار : مادربرد، پردازنده و رم، کارت گرافیک و ...
· کارگاههای سخت افزاری : اورکلاک کارت گرافیک، مود های سخت افزاری و ...
· ادوات پرتاب و سخت افزار اپل : کامپیوترهای مکینتاش و لپ تاپ عمومی و ...
· کامپیوتر و اینترنت : اخبار فن آوری اطلاعات، عمومی کامپیوتر و ...
· مشکلات سخت افزاری : بحث و بررسی در خصوص مشکلات سخت افزاری و ...

در این تالار قسمتهای دیگری هم چون گفتگوی آزاد، بازارچه، شرکت های داخلی و چندین گروه دیگر نیز تشکیل شده است.

مرکز دانلود :
اگر به دنبال دانلود برنامه های مرتبط با سخت افزار هستید، مرکز دانلود سایت، منبع مناسبی برای این منظور است. این جا محلی برای دانلود جدیدترین راه انداز های قطعات سخت افزاری و برنامه های مرتبط با سخت افزار از قبیل برنامه های اشکال یابی، معرفی قطعات و ... است.
برنامه هایی در رابطه با آورکلاک، شناسایی و ردیابی، مقایسه و امتیاز دهی، نمایش درجه حرارت قطعات سخت افزاری را در بخش برنامه های مرتبط با سخت افزار می توان یافت. چیپست ها، کارت صدا، گرافیک، مودم و ... هم زیر شاخه های لینک درایو محسوب میشوند.

لینک ها :
بخش لینک ها، مرجع کاملی از سایتهای فعال در زمینه سخت افزار، سایت تولیدکنندگان قطعات، شرکتهای گارانتی و توزیع و سایر سایت هاست. لینک های بازی و وبلاگ و کامپیوتر و اینترنت و ... هم خود را در این قسمت جای داده اند.

یک خیر خوش هم برای علاقه مندان به قیمت قطعات سخت افزار؛ به زودی لیست روزانه قیمت قطعات در بازار ایران به عنوان یکی از بخش های سایت شروع به فعالیت خواهد کرد.

نکته قابل ذکر دیگه در مورد این سایت اینکه در قسمت بالای صفحه اصلی این سایت، سخت افزارها در دسته های جداگانه ای تقسیم بندی شده اند و تمام مطالب مربوط به هر قطعه اعم از اخبار و مقاله و ... در آن قرار گرفته است. با این تقسیم بندی می توانید به راحتی مطلب مورد نیاز خود را بیابد. همچنین بهترین مطالب و مقالات و پر بیننده ترین آن ها، برای علاقه مندان به بهترین ها در سایت معرفی شده اند.

-----------------------------------------------------------------------
لینک شماره 15 : http://www.worldlicenseplates.com
کلکسیون پلاک! این سایت بامزه رو از دست ندین، توش میتونین شکل و شمایل پلاک ماشین های هر کشوری رو که بخواهید از ابتدا تاکنون ببینید. پلاک های ایران هم هستند ...





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)