سفارش تبلیغ
صبا ویژن




معرفی نرم افزار :

TuneUp Utilities 2007 محصول شرکت TuneUp Software GmbH نرم افزار قدرتمندی است که به وسیله اون میتونید ویندوز خودتون رو در بهترین حالت نگهداری کنید. این نرم افزار ویندوز شما رو سریعتر و امن تر نگه میداره و به شما امکان میده که تنظیمات ویندوزتون رو به بهترین شکل و با بیشترین کارایی و در عین به صورت کاملا دلخواه خودتون در بیارید. این نرم افزار با قدرتی که داره، همه جنبه های نگهداری سیستم رو از امنیت، پاک سازی، رفع اشکال و ... پوشش میده. برنامه فوق به کاربر خودش این امکان رو میده که محیط ویندوز رو اونطور که مد نظرش هست تغییر بده. شما میتونید تنها با یک کلیک افکت های مزاحم موجود در ویندوز و برنامه های مرتبط رو بدون دستکاری رجیستری و ... از کار بیندازید و یا اینکه قابلیت های جدیدی به مرورگر اینترنت خود اضافه کنید.

این بسته نرم افزاری ابزارهای متعددی رو در محیطی زیبا و جذاب در اختیارتون میگذاره. همچون :
· امکان کنترل و تنظیم محیط کاربری ویندوز به صورت دلخواه (TuneUp SystemControl)
· جستجو و حذف کلیه فایل های غیر ضروری ویندوز و به کار گیری حداکثر فضای دیسک ها (TuneUp DiskCleaner)
· بررسی رجیستری ویندوز، گزارش و رفع اشکالات احتمالی موجود در رجیستری به صورت کامل (TuneUp RegistryCleaner)
· بررسی و بهینه سازی فضای حافظه RAM و در نتیجه کارایی و سرعت بیشتر سیستم در حین کار و در پس زمینه ویندوز (TuneUp MemOptimizer)
· چک کردن ویندوز شما به دنبال تنظیماتی که سرعت سیستم رو کم میکنه و همچنین بهینه سازی تنظیمات سیستم و اینترنت برای بهترین کارکرد سیستم (TuneUp System Optimizer)
· کمک به شما در حذف کامل برنامه های نصب شده روی سیستم بدون نیاز به هیچ نرم افزاری (TuneUp Uninstall Manager)
· امکان بازیابی فایل ها و اطلاعاتی که حتی مدت پیش از سیستم به هر دلیلی از سیستم حذف شده اند (TuneUp Undelete)
· و در مقابل آن اگر فایل یا اطلاعاتی روی سیستم خود دارید و میخواهید طوری اونها رو سر به نیست کنید که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشند (TuneUp Shredder)
و چندین ابزار مفید دیگه که کار کردن با ویندوز رو براتون لذت بخش تر میکنه. نمی دونم از چنین نرم افزاری چه انتظار دیگه ای میشه داشت که این بسته برآورده نمی کنه ؟

راستی داشت یادم میرفت، شاید بهترین ابزار این مجموعه هم ابزاری است به نام 1-Click Maintenance. که فقط با یک کلیک، یه تست کامل روی سیستم شما انجام میده. کلیه مشکلات رجیستری، برنامه ها و تنظیمات سیستم رو به صورت خودکار پیدا و برطرف می کنه و کلی هم از فضای اشغال شده دیسک رو آزاد میکنه. همه ی اینها در عرض فقط یکی دو دقیقه. گذشته از همه ی امکانات این برنامه، این ابزار به تنهایی خودش کلی کارایی داره. فقط کافیه هر 15 - 10 روز یک بار روش کلیک کنید، ویندوزتون مثل روز اولش میشه !!

بعد از این همه که نوشتم، اگر فقط در یک جمله بخوام این نرم افزار رو بهتون معرفی کنم، شعار این برنامه رو براتون می نویسم : The Swiss army knife for your PC یعنی چاقوی ارتشی سوئیسی برای کامپیوتر شما (چاقو هایی هستند که ابزارهای متعددی به همراه دارند. یه جور چاقوی همه کاره !!!)

دانلود TuneUp Utilities 2007 6.0.2200 (10.06 MB)

-----------------------------------------------------------------------
لینک شماره 14 :
http://www.livescore.com/default.dll?page=home
بهترین سایتی که می تونم در حال حاضر به علاقمندان فوتبال پیشنهاد کنم. این سایت نتایج تمامی مسابقات معتبر فوتبال در سراسر جهان را همزمان با انجام بازی در اختیار کاربر قرار میده و جالب اینکه اگر تغییری در نتیجه بازی رخ بده، در کمتر از چند ثانیه سایت دوباره به روز خواهد شد.





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)