سفارش تبلیغ
صبا ویژن




چهارشنبه 10/7/87 ساعت 22 ویرایش شد!

سلام

1. برنامه ادامه کلاس ها :
به اطلاع دوستان شرکت کننده در کلاس های ASP.NET، HTML و PHP می رسانیم که با توجه به شروع ایام ترم تحصیلی و اینکه در طول هفته کلاس های دانشگاه در حال برگزاری هست، باقی مانده جلسات این دوره ها از این پس فقط روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته برگزار خواهد شد.

کلاس ASP.NET ساعت 12 الی 14
کلاس PHP, MySQL ساعت 12 الی 14
کلاس HTML, CSS ساعت 14 الی 16

.

2. راه اندازی سایت اینترنتی انجمن و تالارهای گفتگو
همون طوری که حتما تا بحال ملاحظه فرموده اید، به همت دوستانمون در واحد رایانه، سایت اینترنتی انجمن کارش رو از مدتی پیش شروع کرده. بخش های متعدد و متنوعی برای سایت در نظر گرفته شده که انشالله به مرور و در فواصل چند روزه در سایت راه اندازی و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
فعلا و در مرحله اول، تالارهای گفت و گوی تخصصی سایت راه اندازی شده اند که میتونه محل مناسبی برای پیگیری بحث ها و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف مربوط به دانشگاه، انجمن، دانشجوها و حتی فراتر از اون همه علاقمندان به علوم کامپیوتری باشه ...
از این پس این امکان فراهم شده که در یک محیط دوستانه، تخصصی و همراه با امکانات لازم، سوالات خودتون رو در هر زمینه ای، مطرح کنید و با کمک دیگران به بهترین جواب برسید و شما هم به دوستان دیگه در یافتن پاسخ سوالاتشون کمک کنید. و در یک کلام، همه با هم پیشرفت کنیم !
.
پس اگر میخواهید شما هم سهمی در این مسیر داشته باشید، بهتره همین الان به فروم انجمن مراجعه کنید، یه یوزر بسازید و در بحث ها شرکت کنید ...
.
.
** نکته مهم : این روزها با شروع ترم جدید طبیعتا دور تازه ای از فعالیت های انجمن هم آغاز میشه. البته با تغییراتی اساسی که انشاالله میتونه انجمن رو به کلی متحول کنه و یا خدای ناکرده باعث رکود کامل اون بشه. این، بستگی کامل و مستقیم به شما داره !
در این باره حرف هایی زیادی هست که طی روزهای باقی مونده از این هفته به مرور در بخش های مختلف فروم انجمن مطرح میشه، حتما پیگیر اونها باشید ...


3. پروژه های پایانی دوره PHP, MySQL
آقای کریمی منش، استاد محترم کلاس، لطف کرده اند و طرح کلی چند پروژه رو برای شرکت کنندگان در این دوره در بخش PHP فروم مطرح کرده اند تا در زمان باقی مونده از کلاس به اونها پرداخته بشه.
لازم به توضیح نیست که مهم ترین نکته در یادگیری برنامه نویسی، تکرار و تمرین و همانا برنامه نوشتن هست. به دوستان توصیه اکید می کنیم که حتما به دقت پروژه ها رو مطالعه کرده و با یکی از اونها شروع کنند تا انشاالله در پایان این دوره تک تک دوستان با دست پر و استفاده حداکثری از زمان و هزینه ای که صرف کرده اند، کلاس رو ترک کنند.
.
شما می تونید در همین بخش ابهامات، سوالات و مشکلات خودتون رو در طی انجام پروژه ها مطرح کنید و به کمک جناب آقای کریمی منش و دیگر دوستان اونها رو حل کنید ...
لینک مستقیم تاپیک پروژه ها :

http://forum.processing.ir/index.php?topic=9.msg41#new

 





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)