سفارش تبلیغ
صبا ویژن




از آنجایی که هدف اصلی این وبلاگ آموزش و رفع مشکلات دانشجویان رشته ی کامپیوتر است. بنا به درخواست یکی از دانشجویان در این پست روش حذف آدرس پستی که دیگر آن را به هر دلیل نیاز ندارید را توضیح می دهم.

روش اول: ساده ترین روش این است که به مدت چهار ماه از آن استفاده نکنید یعنی اینکه حتی وارد آن هم نشوید که در این صورت آدرس شما به همراه اطلاعات درون ان از بین می روند و اطلاعات آن دیگر قابل بازگردانی نیست.

روش دوم: روش دیگری که مورد استفاده قرار می گیرد و موجب حذف سریع آدرس و اطلاعات آن می شود این است که آدرس https://edit.yahoo.com/config/delete_user را در نوارد آدرس وارد کنید و پس از آن آدرس ایمیل و کلمه عبور خود را وارد کنید و در مرحله ی بعد عواقب این عمل را توضیح می دهد و هشدار می دهد که در صورت انجام این عمل آدرس و اطلاعات شما پاک می شود و برای تکمیل کار کلمه ی عبور را وارد کرده و سپس کد تصویری را وارد کرده و yes را بزنید . به این ترتیب ادرس پست الکترونیکی شما پاک می شود.

ترفند:

آیا برای شما نیز پیش آمده که به هنگام نصب ویندوز XP ، شماره سریالی در اختیار نداشته باشید؟ یا شماره سریال را فراموش کرده باشید؟ و یا حتی شماره سریال مخصوص ویندوز XP نیز بیابید اما با آن هم نتوانید کاری از پیش برید؟ در این ترفند قصد معرفی یک سریال جادویی را داریم که با استفاده از آن میتوانید تمامی ویندوزهای XP را رجیستر کنید! مهم نیست ویندوز مربوط به چه سالی باشد ، با این شماره سریال هر ویندوزی را میتوانید نصب کنید.

به هنگام نصب اولیه ویندوز XP ، از شما تقاضای وارد کردن شماره سریال (ترفندستان) میشود.
سریال جادویی عبارت است از:
Jbc46-q42fd-pggmc-kp38y-6mqd8





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)