سفارش تبلیغ
صبا ویژن




سخت افزار:

بی مقدمه می رم سر اصل مطلب


موس بی‌سیم بدون نیاز به باتری طراحی شد
یک موس بی‌سیم با قابلیت فعالیت بدون باتری با بهره‌گیری از فن‌آوری القای الکترومغناطیسی، عرضه شد موس‌های بی‌سیم به دلایل زیادی از جمله راحتی استفاده و دردسر کم‌تر نسبت به موس‌های سیمی در دنیای رایانه در حال تبدیل شدن به یک استاندارد هستند اما این موس‌ها یک عیب دارند و آن هم نیاز به داشتن باتری است. شرکت ‌A4tech به تازگی موس نوری بی‌سیمی را تولید کرده که برای کار کردن به باتری نیاز ندارد. این موس بدون باتری در عوض برای تامین نیروی خود از فن‌آوری القای الکترومغناطیسی که در یک پد موس هوشمند به‌کار رفته بهره می‌گیرد که به پورت USB رایانه متصل بوده و برای تامین نیروی باتری کار می‌کند. این موس که دارای ویژگی‌های قابل توجه دیگری همچون دکمه‌ی زوم، دکمه‌ی مرور افقی عمومی و یک دکمه‌ی قابل سفارشی شدن است .


نمایشگر قابل انعطاف
شرکت LG Philips در یک اقدام جالب نمایشگری را به بازار عرضه کرد که انعطاف پذیر بوده و آنpower به کمک آب و روغن پشتیبانی می شود. این صفحه که به نمایشگر OLED مشهور است دارای میزان تلفات حرارتی بیشتری نسبت به سایر محصولات هم ردیف خود در بازار است. این نکته خود نوعی عیب برای این محصول فرض می شود که شرکت سازنده خود به آن اعتراف داشته است. برای دیدن محتویات این صفحه نمایشگر جالب کافیست آن را در سطح آب شناور سازید. پس از چند لحظه رنگ ها با آرایشی زیبا با اندازه پیکسل های تعریف شده ای بر صفحه ظاهر خواهند شد.



  کیبورد با قابلیت انعطافپذیری بالا
این کیبورد علاوه بر داشتن خاصیت انعطاف پذیری بالا دارای 2 عدد پورت USB , dial pad و پورتهای میکروفن و اسپیکر می باشد. با این وجود به زودی دیگر نیاز به حمل نوت بوکها نخواهد بود. کافیست که نمایشگر و صفحه کیبورد قابل انعطاف خود را تاه زده و آنها را در ساک دستی خود بگذارید.


کیبورد Optimus Tactus جذاب ترین صفحه کلید ممکن
این کیبورد جدید که Optimus Tactus نام دارد در واقع یک صفحه نمایشگر است که به شکل یک کیبردطراحی شده است. و تمام کلید های آن قابل تعریف هستند. مثلا هنگامی که بازی میکنید شکل دکمه های کیبرد تبدیل به اسلحه های بازی میشود. چون صفحه ی این کیبورد فاقد دکمه های واقعی است بنابراین محدودیتی در سایز و شکل دکمه ها نیز وجود ندارد. با توجه به نیاز شما در هر نرم افزار شکل و سایز دکمه ها قابل تغییر است. ضمن اینکه این کیبورد خود یک نمایشگر نیز هست و میتوانید بر روی آن ویدیو تماشا کنید.

لیزر و flash memory 4GB
از این خودکار علاوه بر آنکه می توانید همانند یک خودکار معمولی استفاده کنید می توانید به طور همزمان یک حجم حافظه 4 گیگا بایتی را نیز در اختیار داشته باشید. از طرفی می توانید در مواقع ضروری از نور لیزر آن نیز استفاده کنید. جالب اینجاست که عملکرد نور لیزر آن احتیاج به استفاده از باتری های عدسی شکل ندارد. همزمان با اینکه شما با کمک پورت USB از حجم حافظه استفاده می کنید لیزر مذکور شارژ می شود.


 پرینتر خود را از لبه میز آویزان کنید
اخیرا طراحان شرکت Yanko Design در یک اقدام جالب توانستند طرح نوعی پرینتر را که می تواند از لبه میز آویزان شود ارائه دهند. با این طرح بی شک فضای کمتری اشغال خواهد شد . این پرینتر زیبا به کمک اهرمهایی میتواند به لبه کلیه میزها با انواع ضخامت ها محکم شود . مخزن کاغذ آن به صورت عمودی در امتداد آن قرار دارد. طراحان می گویند هنوز باید جایی هم برای نمایشگر LCD جهت نمایش انواع پیغام ها و error ها در نظرگرفت. ایده ای بسیار جالب است. اما هنوز از قیمت تمام شده این محصول و زمان ورورد آن به بازار خبری در دسترس نیست.


قفل هوشمند ی برای درایوهای قابل حمل
اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که ترجیح می دهید به جای حمل لپ تاپ خود اطلاعات مورد نیاز را بر روی درایوهای قابل حمل جابه جا کنید حتما با مشکلاتی نظیر چگونگی امنیت گذاری اطلاعات آشنا هستید. برای جلوگیری از کپی برداری فایلهای موجود بر روی درایوای قابل حمل چه می کنید؟ گذاشتن پسورد ورود و قفل راههای رایجیست که در ذهن همه ما نقش می بندد. اما آنچه که مسلم است درجه شکست بالای این راههاست. خب. نگران نباشید! محصولی عجیبی وارد بازار شده که می تواند تا حدی این مشکل را مرتفع سازد. کافیست به بازار بروید و سراغ stysen E08 IFID را بگیرید.این وسیله به کمک دو عدد قفل از نوع IF می تواند از اطلاعات موجودبر روی درایو محافظت کند. به این صورت که تا زمانیکه درایو مد نظر به کمک این قفل باز نشود اطلاعات موجود بر روی درایو بلا استفاده است. اگر کسی هم سعی بر از بین بردن این قفل و یا کپی بر داری از اطلاعات موجود بر روی درایو را داشته باشد به صورت اتوماتیک درایو مذکور فرمت شده و تنها به کمک IFID می توان اطلاعات را دوباره قابل استفاده کرد.و بر روی کلیه درایوهای 2.5 اینچی قابل استفاده است.

منبع





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)