سفارش تبلیغ
صبا ویژن




اینترنت:

چگونه از Gmail با آدرس خودمان Email بفرستیم؟

اگر اکانت Gmail دارید شاید ندانید که به سادگی می توانید از آن ایمیل بفرستید بدون آنکه از آدرس واقعی Gmail استفاده کرده باشید!
مثلا فرض کنید شما ایمیلی در یاهو دارید با این اکانت email2@yahoo.comو می خواهید با همین ایمیل اما از طریق اکانت Gmail خودتان(مثلاelecom@gmail.com ) به دیگران ایمیل بزنید. قبل از هر چیز توضیح بدهم که این کار به چه دردی می خورد. فرض کنید شما یک ایمیل دانشگاهی دارید و یا هر ایمیل دیگری که بعضی مواقع دسترسی به آن غیر ممکن می شود مثلا صفحه ورودی ایمیل مورد نظر بالا نمی آید و یا اصلا حوصله ندارید برای فرستادن یک ایمیل از یک اکانت دیگر Log in کنید و یا در حالی که Gmail تان باز است یک email بفرستید. در این جور مواقع می توانید از جی میلتان کمک بگیرید. اما چطور:

در این مثال ایمیل اصلی شما همان elecom@gmail.com و ایمیل فرعیتان مثلا email2@yahoo.comاست.
- وارد اکانت جی میلتان شوید.
-در قسمت Settings روی گزینه Accounts کلیک کنید.
- در مقابل گزینه Send mail as آدرس ایمیل فعلی شما نوشته شده. یعنی elecom@gmail.com
- در زیر آن روی Add another email address کلیک کنید.
حالا نام و ایمیل فرعیتان را وارد کنید( در این مثال: email2@yahoo.com).
- جی میل به شما می گوید برای این که ، مشخص شود صاحب آن ایمیل هم خود شمایید باید به آدرسی که وارد کردید یک کد شناسایی ارسال کند. در صورتی که روی Send Verification کلیک کنید این کد به ایمیل دومتان ارسال می شود. پنجره را نبندید.
- حالا بروید سراغ ایمیل دومتان. از طرف جی میل یک ایمیل جدید برایتان آمده که حاوی کد شناسایی است.این کد را در پنجره ای که از مرحله قبل باز مانده وارد کنید یا روی لینکی که داخل ایمیل آمده کلیک کنید. (دقت کنید که چون یاهو از گوگل بدش می آید اگر در مرحله قبل آدرس یک اکانت یاهو را وارد کرده باشید احتمالا ایمیلی که از طرف جی میل برایتان ارسال شده به جای رفتن به Inbox سر از Bulk Mail در آورده پس آنجا را چک کنید!).
-اگر مراحل بالا را درست انجام داده باشد حالا در قسمت Accounts ایمیل اصلیتان (elecom@gmail.com) یک اکانت جدید دارید به صورت email2@yahoo.com
- حالا هر وقت که می خواهید از این اکانت فرعی از طریق اکانت اصلی جی میلتان ایمیلی بفرستید فقط کافی است در قسمت Compose Mail از لیست کشویی بالای ایمیل که فرستنده را مشخص می کند(From) اکانت فرعیتان را به عنوان فرستنده نامه مشخص کنید.

منبع:www.writeage.com





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)