سفارش تبلیغ
صبا ویژن




سلام

همانطوری که می دانید مباحث درسی رشته‌ کامپیوتر بر خلاف ماهیت این رشته اکثراً مباحث نظری بوده و تا حدّی ازمباحث پرکاربرد در بازار کار امروزی دور می باشد بنابراین انجمن برای رفع این مشکل و آماده کردن دانشجویان کامپیوتر تا سطح حرفه ای اقدام به برگزاری کلاس هایی در تابستان 1386 نموده است که ...

دوستانی که در انجمن علمی کامپیوتر عضو هستند حتما جملات بالا را در ویژه نامه انجمن ( هنگام ثبت نام یا قبل از آن در تابلو ها ) مطالعه کرده اند. الوعده وفا (درست نوشتم؟) ...!!!

همان طور که به عزیزان قول داده شده بود، با پیگیری های انجام شده، خوشبختانه زمینه سازی لازم برای برگزاری این دوره ها در تابستان امسال تا حد زیادی انجام شده و بدین وسیله برنامه دوره ها به اطلاع دوستان رسانده می شود ...

·        ( .NET ) مجموعه کاربردی برنامه نویسی دات نت ( شامل C#.Net و ADO.Net )  --- شرکت در جلسه اول این دوره برای عموم رایگان بوده، شامل معرفی مجموعه دات نت و الزامات کار با آن، همچنین اطلاع از شرایط شرکت در کلاس و هزینه دوره می باشد.

·         آموزش کاربردی شبکه  --- استاد تقی زاده از اساتید محترم دانشگاه برای برگزاری این کلاس قول مساعد داده اند.

·     ( OPENGL )  برنامه نویسی گرافیک سه بعدی  --- که یکی از کاربرد های این برنامه در طراحی بازی های کامپیوتری سه بعدی می باشد . لازم به ذکر است که هزینه شرکت در این دوره فقط 3000 تومان می باشد.

·          ( HTML )آموزش طراحی وب --- این دوره برای کلیه اعضای انجمن رایگان است.

·          ( Access )آموزش حرفه ای بانک اطلاعاتی  

·          ( C++ )آموزش برنامه نویسی

·     ساختمان گسسته  ( جلسات آمادگی کارشناسی ارشد ) --- استاد عیسی آبادی از اساتید محترم دانشگاه برای برگزاری این کلاس قول مساعد داده اند.

علاقمندان به شرکت در این دوره ها می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ 2/3/86 به مدت دو هفته روزهای سه شنبه تا جمعه از ساعت 11 صبح الی 13 به اتاق کانون و انجمن های علمی واقع در طبقه دوم ساختمان شماره یک مراجعه کنند، و یا سوالات خود را در قسمت نظرات همین پست وارد کرده در اسرع وقت جواب بگیرند.

توضیحات کامل تر در مورد نحوه و زمان برگزاری کلاس ها و جزئیات دیگر به مرور در همین وبلاگ به اطلاع دوستان خواهد رسید.





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)