سفارش تبلیغ
صبا ویژن




تعهد وزارت ICT به تامین 50 درصد هزینه ADSL دانشگاه‌ها
معاون فناوری اطلاعات وزارت علوم اعلام کرد براساس موافقت‌نامه‌ای که به امضای این وزارتخانه و وزارت ارتباطات رسیده است این دو وزارتخانه هرکدام 50 درصد هزینه خرید تجهیزات اینترنت پرسرعت (ADSL) را برای دانشگاه‌های کم بودجه، تامین می‌کنند.


برگزیدگان نهمین دوره مسابقات برنامه نویسی دانشجویی مشخص شدند.
نهمین دوره مسابقات برنامه نویسی دانشجویی (ACM) با حضور 87 تیم از 50 دانشگاه داخلی و دو دانشگاه خارجی و با حمایت شرکت همکاران سیستم برگزار شد.
در این مرحله از مسابقه که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، سرانجام تیم های M"kay از دانشگاه شریف، Vj3 از دانشگاه شریف، Dreamers United از دانشگاه امیرکبیر،Evenginary از دانشگاه شریف و baX از دانشگاه نانیانگ سنگاپور مقام های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.


هارددیسک رژیمی‌ به بازار آمد.
پای هارددیسک‌های ظرفیت‌بالا‌ به نوت‌بوک‌ها نیز باز شد و شرکت معروف وسترن‌ دیجیتال اولین هارددیسک مخصوص نوت‌بوک را با ظرفیت باورنکردنی 320 گیگابایت روانه بازار کرد...


توسعه اینترنت بدون سرعت
این روزها اغلب کاربران از کندی سرعت اینترنت، قطع‌شدن‌ها و اختلالات مدام این شبکه اظهار نارضایتی می‌کنند. این در حالی است که مسوولان وزارت ارتباطات مرتبا از رشد ضریب نفوذ اینترنت و توسعه این شبکه در کشور خبر می‌دهند.


رویداد بزرگ در دنیای بازی‌های کامپیوتری
شرکت‌های تولیدکننده دو بازی Call of Duty و World of Warcraft قرارداد جدیدی را با یکدیگر منعقد کردند تا از این طریق بتوانند یکی از بزرگ‌ترین تاثیرات را بر صنعت بازی‌های کامپیوتری جهان برجای بگذارند...


اشتباه بزرگ گوگل
گوگل در راستای مبارزه با هرزنامه‌نویسان به اشتباه اکانت جی‌میل شمار نامعلومی از کاربران سرویس ایمیل خود را غیرفعال کرد...


آژاکس شیرین با ZK
ابزارها و کتابخانه‌های فراوانی برای استفاده از آژاکس معرفی شده‌اند که برخی کاربری عمومی برای تمام تکنولوژی‌های و زبان‌های برنامه‌نویسی دارند و بعضی برای زبان‌های برنامه نویسی خاصی سفارشی شده‌اند.


اکسپلورر 8 در راه است
بیل گیتس بینانگذار مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت در حال آماده‌سازی نسخه جدیدی از مرورگر اینترنت اکسپلورر است که اینترنت اکسپلورر 8 نامگذاری شده است.





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)