سفارش تبلیغ
صبا ویژن




معرفی نرم افزار

Norton Ghost ابزاری قدرتمند جهت تهیه Backup از ویندوز شما
عملیات پشتیبان‌گیری از اطلاعات موجود در هارددیسک یکی از مهم‌ترین کارهایی است که معمولاً به فراموشی سپرده می‌شود و تنها هنگامی مورد توجه قرار می‌گیرد که دیگر دیر شده و تمامی اطلاعات مهم را از دست داده‌ایم.

Norton Ghost محصولی قدرتمند از سری محصولات شرکت Symantec است که شما را قادر میسازد از کلیه اطلاعات یک درایو یا کل هارد دیسک خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و بدون نیاز به نصب مجدد ویندوز اطلاعات را بازیابی کنیذ.
این نرم افزار می تواند از کلیه اطلاعات موجود در پارتیشن های هارد دیسک کامییوتر شما (مانند تصاویر , آهنگها , فیلمها , اسناد مالی , اداری و... ) نسخه پشتیبان یا Backup تهیه کرده تا در صورت بروز هرگونه مشکلی, به آسانی در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات شما را بازیابی کند.
این نرم افزار علاوه بر امکان backup گرفتن از درایو های هارد قابلیت کپی کردن اطلاعات یک درایو بر روی درایوی دیگر را نیز دارد.این نرم افزار مفید با گرفتن فایل پشتیبان خطر از دست دادن اطلاعات مهم بروی سیستم را کاهش می دهد به طوریکه در صورت از بین رفتن اطلاعات تمامی فایل ها را در backup این نرم افزار در اختیار داریم.
Norton Ghost کمک شایانی در محافظت از اطلاعات کاربر کرده و قادر است شما را از نصب مجدد سیستم عامل بی نیاز کند, به عنوان مثال شما میتوانید برای یکبار ویندوز خود را با کلیه متعلقات آن (درایورها و نرم افزار های مختلف) نصب کرده و سپس با استفاده از این برنامه نسخه پشتیبان از آن گرفته و برای استفاده و نصب مجدد ویندوز در دفعات بعدی استفاده کنید.
مزیت استفاده از این ترفند نصب بدون دردسر ویندوز و سرعت بسیار بالای آن در احیای ویندوز جدید میباشد , به عنوان مثال نصب ویندوز بروی سیستم شما نیازمند چیزی حدود 2 ساعت میباشد, در صورتی که با استفاده از این برنامه میتوانید ضمن صرفه جویی در وقت خود, همان ویندوز را در کمتر از چند دقیقه نصب نمائید!!

قابلیت های مختلف این نرم افزار عبارتند از:

-
دارای محیط کاربری ساده وبرخورداری از سرعت بالا در انجام عملیات های مختلف
- تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات دیگر پارتیشن ها
- دارای قابلیت Scheduled جهت تهیه Back Up های خودکار بر اساس زمان های از پیش تعیین شده!
- پشتیبانی از imaging technology جهت تهیه Image از درایو های مختلف هارد دیسک و بازنشانی آن ها در مواقع مورد نیاز
- کشف خودکار و گرفتن Backup از هر قطعه ی جدیدی که در سیستم نصب می شود.

تذکر:بهترین زمان برای تهیه Back upاز ویندوز شما زمانی میباشد که شما ویندوز خود را به تازگی و با کلیه ی برنامه ها و نرم افزار ها نصب کرده اید.

دانلود Norton Ghost 12.0





لیست کل یادداشت های وبلاگ

OpenCube Drop Down Menu (www.opencube.com)