درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ سلطان 

آقا هادي سلام

دمت گرم

خيلي باحال بود

بگو بقيه ام مثل تو مطلب بزارن...

+ سلطان 

آقا هادي سلام

دمت گرم

خيلي باحال بود

بگو بقيه ام مثل تو مطلب بزارن...

+ خواننده ي قديمي وبلاگ 
با عرض معذرت از آقاي واردي که من اين کامنت رو در پستشون گذاشتم؛ در حالي که ربطي به متنشون نداشت.

ولي مطلب هم خيلي جديد و جووووووون پسند! بود. با تشکر!

+ خواننده ي قديمي وبلاگ 
سلام
واقعا اين چند وقته که کامنت ها رو مي خوندم احساس تاسف همه ي تنم رو سرد مي کرد.

اون اول ها که با اين وبلاگ آشنا شده بودم( همان پارسال که تازه راه افتاده بود) کمتر کسي کامنت انتقادي مي گذاشت و کمتر کسي هم توي بحث ها شرکت مي کرد. هميشه با خودم مي گفتم ميشه روزي بياد و دانشجوهاي فعال و حتي غير فعال هم يک انتقادي از انجمن داشته باشند و توي بحث ها شرکت کنند!؟

به مرور زمان که کامنت ها رو دنبال مي کردم مي ديدم بعضي ها شکايت و تعريفات خودشون رو خيلي محترمانه و بدون هيچ خشانتي و بي ادبي!!! يا رقابتي و.... بيان مي کردند.
تو رو خدا کسي ناراحت نشه، نمي گم کسي اينجا بي ادب بوده يا... ولي خواهش مي کنم يه نگاهي به کامنت هاي پست هاي اخير و چند هفته پيش داشته باشيد! به نظرتون اين طرز حرف زدن و بي احترامي يه عده اي و حس رقابت شکننده و ...و....و.... آيا درسته؟ به نظرتون در شان عده اي از ماها هست که پس فردا مي خواهيم به عنوان مهندس و مدير و فارغ التحصيل از دانشگاه و... وارد جامعه بشيم، اين جور کامنت ها رو بزاريم و شخصيت عده اي رو زير سوال ببريم؟ پس فرق ما دانشجوها با بقيه چيه؟
انگار اين حرف رو درست زدند که تحصيل و علم، معرفت و ادب رو در بعضي ها(بعضي ها) به و جود نمي آورد!

باز هم ميگم: منظور و روي صحبتم با شخص خاصي از عزيزان کامنت گذار در چند هفته ي اخير نبود. حرفي کلي بود. به نظرم با احترام بيشتري مي تونيم کامنت انتقادي و سازنده داشته باشيم.
خواهشا بي احترامي به اعضاي انجمن رو هم کنار بگذاريد و بحث هاي رقابتي بين رشته ها نبايد باعث بشه چند تا دانشجوي محترم و تحصيل کرده اين طوري با هم حرف بزنند.